Skip to main content
Beantwoord

Apparatuur retour sturen maar ik heb dat al gedaan

• 13 februari 2024
  • 5 reacties
  • 327 keer bekeken

Goedemiddag, Op 20 jan 2024 heb ik apparten teruggestuurd maar ontvang nu nog stees herinneringen.
Nergens een telefoonnummer gevonden om naar KPN te bellen. Ik voel me erg vervelend.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @VietHolland. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik verwacht dat je het verzendbewijs niet meer nodig gaat hebben, maar ik wil je toch vragen om het nog even te bewaren. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1903 reacties
  • 13 februari 2024

Hallo @VietHolland , je kan het beste in je profiel even je gegevens invullen. Een KPN-moderator kan dat inzien en registreren dat je alles al teruggestuurd hebt. Dat kan wel een dag of twee tot vier duren, afhankelijk van de drukte.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 februari 2024

Profiel bijgewerkt

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 februari 2024

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 februari 2024

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 17251 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2024

Hoi @VietHolland. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik verwacht dat je het verzendbewijs niet meer nodig gaat hebben, maar ik wil je toch vragen om het nog even te bewaren.