Skip to main content

De KPN thuis app accepteerd mijn beheerderswachtwoord niet. Omdat ik dit wachtwoord niet meer wist, heb ik het modem gereset. Na de reset kreeg ik de mogelijkheid om het beheerderswachtwoord opnieuw in te stellen, dit heb ik gedaan. Vervolgens moet ik in de app weer inloggen met het beheerderswachtwoord. Echter wordt het nieuwe wachtwoord, ook na een tijd wachten en de app opnieuw laden, niet geaccepteerd. Ook het oude admin wachtwoord is fout volgens de app. Dit proces heb ik een aantal keren herhaald en iedere keer heb ik hetzelfde probleem.

Daarnaast wil mijn tweede Superwifi punt niet verbinden. De verbinding met het modem gaat wel, maar als ik het superwifi punt vervolgens op de benodigde plek zet, kan het geen verbinding maken. Ook dit proces meerdere keren herhaald, maar de foutmelding blijft hetzelfde, ook als ik het tweede punt pal naast het eerste (werkende) punt zet.

Hoe los ik deze problemen op? Liefst zonder wéér alles te moeten resetten.

Ik heb een Box 12 modem en 2 Superwifi 2.0 punten.

Heeft u proberen te koppelen via WPS knoppen op zowel de v12 als de superwifi opstarten door aantal seconden ingedrukt te houden.


Hallo @RyanneI 

 

Lukt het via deze link wel om in te loggen op de Box 12: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/ 

Lukt dat ook niet probeer het dan eens met een andere webbrowser.


@RyanneI Welkom op het forum. 

Is het met de tips van @BruisTablet en @GeSp gelukt om verder te komen?Â