Zoals de titel al zegt krijg ik de KPNTHUIS app niet ingelogd.
Het beheerderswachtwoord, wat ik heb begrepen het admin wachtwoord op de web interface, werkt niet. Ik krijg enkel de error ‘Oeps er is wat misgegaan’. Het admin wachtwoord heb ik na de eerste aanmelding moeten veranderen en deze werkt op de web interface ook gewoon.
Wat ik heb geprobeerd:
http://192.168.2.254/ (ZTE H369A) in deze volgorde
Instellingen > Account Management nieuw wachtwoord ingesteld. Internet > Internet configuratie opnieuw ingesteld Wifi > Herstel standaard instellingen Instellingen > reset naar Fabrieksinstellingen.
Experiabox v10 > Reset (gaatje achterkant) waarna telefoon en laptop gewoon inlogde en er niks gewijzigd was. Na een 2e keer de default SSID en KEY moeten gebruiken en dus de box gereset.
Tussen alle stappen de gegevens/cache van KPNThuis app verwijderd en de app enkele keren geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het euvel blijft en meer mogelijke oplossingen kan ik niet vinden.
Voor zover van belang: Experiabox v10 (glasvezel) Samsung Galaxy s22 Android 14 KPNThuis via Google Play Web Interface via Mobiel Edge, Chrome, Samsung Internet, werkt overal normaal. Laptop Edge, Chrome, Internet explorer modus, werkt overal normaal.
Zie ik iets over het hoofd? Help aub!