Skip to main content
Antwoord

Bericht over een nieuwe adapter voor Box 12, deze heb ik al gehad in april

• November 30, 2025
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik heb in april van dit jaar een nieuwe adapter toegestuurd gekregen voor mijn Box 12 (een actie van KPN, ik had er niet om gevraagd).

Nu krijg ik weer zo’n email en wordt er weer een nieuwe adapter toegestuurd… Is dat nu weer een vervanger voor de nieuwe van april of is KPN een beetje in de war hier? 

Beste antwoord door Lvd91

Hi ​@The Missing Link ,

Alleen de adapters van fabrikant MOSO én datummarkering 2202 t/m 2317 zijn niet goed, de overige adapters zijn prima. 

Wanneer je dus een adapter hebt van een ander merk en/of een andere datummarkering dan bovenstaand, hoef je de nieuwe adapter niet te gebruiken.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • November 30, 2025

Hi ​@The Missing Link ,

Alleen de adapters van fabrikant MOSO én datummarkering 2202 t/m 2317 zijn niet goed, de overige adapters zijn prima. 

Wanneer je dus een adapter hebt van een ander merk en/of een andere datummarkering dan bovenstaand, hoef je de nieuwe adapter niet te gebruiken.

Dank je wel. Maar als KPN me zelf al eerder een nieuwe voeding heeft opgestuurd, dan moeten ze toch weten of ik nu weer een nieuwe nodig zou moeten hebben???

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@The Missing Link, welkom op onze community! Lvd91 noemt het al, als die van jou al vervangen is mag je dit bericht negeren! Ik denk dat deze dingen elkaar even gekruist hebben. Dat was natuurlijk niet de bedoeling!

Thomas, je reageert blijkbaar op mijn eerste post. Maar als KPN mij al eerder een voeding heeft gestuurd, dan weten ze dat toch? En waarom sturen ze er nu dan weer een? Is die toch anders?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik vermoed dat je de nieuwe adapter al hebt maar dat dit ergens niet helemaal goed staat waardoor je nu weer op de lijst stond voor een nieuwe. Je kunt het altijd nog even checken met de foto die ​@Lvd91 deelt.

Als je de nieuwe al hebt kun je de oude gewoon weigeren aan de deur (tenzij ie met de briefpost komt) of (gratis) terugsturen als dat kan.

Apparatuur terugsturen naar KPN | KPN Community