Skip to main content

Ik ga op 24 oktober over van Ziggo naar KPN maar is het mogelijk om mijn netwerknaam welke nu begint met ziggo en daarachter een nummer bv ziggo1234567 en mijn inlog paswoord voor dit account  in te voeren in hetgeen ik van KPN krijg voordat ik het aansluit op het KPN netwerk.

Ik heb ook geen idee wat ik van KPN toegestuurd krijg, is dit een router oid die ik van tevoren even kan aansluiten op mijn laptop en daar dus mijn ziggo netwerknaam en paswoord in kan voeren of werkt dit niet zo?

In het modem van KPN kan je gewoon de wi-fi naam (SSID) en je wachtwoord aanpassen naar eigen wens. 

Zo voorkom je gelukkig dat je al jouw apparaten opnieuw moet instellen voor wat wifi betreft.

Poe dat stelt me al heel erg gerust, ik heb bijna mijn hele huis vol hangen met zg. google apparatuur en ik was al bang dat ik nu alles opnieuw moest aanmelden.

Bedankt voor je antwoord.

Hallo @dickiedick72, zoals al wordt aangegeven kan jij als klant de wifigegevens aanpassen. Op die manier hoef je dan niet al jouw apparaten bij langs om allerlei instellingen te wijzigen. 
Ik wens je alvast veel plezier met de diensten van KPN. 

Reageer