Skip to main content
Vraag

Bestaat er een pdf handleiding voor de Expera Box V9?

• December 21, 2024
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

als ik de experiabox aansluit, heb ik geen internet, dus kan ik de handleiding niet lezen. Een pdf-file kan ik downloaden. Bestaat er een pdf-file van de experia v9?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• December 21, 2024

Ja hoor, de pdf is hier te downloaden, even de V9 handleiding opzoeken Handleidingen en software op 1 plek | KPN 

Misschien heb je hier ook nog wat aan Experia Box V9: handleiding, hulp bij inloggen, resetten en meer | KPN

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 21, 2024

Hallo ​@qqq3 

Hoe komt het dat jij nog een Experia Box v9 hebt?

KPN is gestopt met actieve ondersteuning van deze modems. Ook krijgen deze modems per 1 januari 2024 geen verdere updates meer waardoor veiligheid niet meer gegarandeerd kan worden. 

Er is een actie gestart om deze modems om te ruilen, lees daarvoor bovenstaand topic.
Klanten die deze modems nog hebben krijgen bericht om hem gratis te vervangen.

• December 21, 2024

Ik lees trouwens in dit topic Stopzetten ondersteuning V8 en V9: hoe ruil ik mijn modem om? | KPN Community dat de V9 niet meer ondersteund wordt en omgeruild mag worden.

• Auteur
  • Helper
  • December 21, 2024

Ik heb me vergist, het is no. 12. En daarvan kan ik inderdaad de handleiding downloaden. Bedankt.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@qqq3, de Experia Box V9 wordt niet meer ondersteund zoals Ruud al aangeeft. Gelukkig heb je die niet (meer), de Box 12 is een gangbaar model. Naast de handleiding kan je in onze Kennisbank ook heel veel lezen hierover in de categorie modems.

Als je verdere vragen hebt over het modem, laat maar weten. We denken graag mee zoals je ziet aan de reacties 🙂

• Auteur
  • Helper
  • December 24, 2024

Halllo Jasper, bedankt. De 12 heeft inderdaad een handleiding.