Skip to main content

Is het mogelijk om de bewegende achtergrond beelden te verwijderen en te vervangen door een static beeld? Wanneer ik inlog van buiten af (WAN) via een proxy, dan creeren die bewegende beelden veel bandbreedte en dat gaat ten koste van fatsoenlijjk inloggen.

 

Is er een optie om dit uit te zetten? (evt via SSH of zo)

 

Thanks voor de suggesties & Groet Marcel

Ik betwijfel of dat ooit mogelijk wordt @Marcel Van Zwienen.

De webinterface wordt gebruikt om de instellingen van de Box 12 lokaal te beheren.
Externe toegang hiertoe is nooit bedoeld door KPN.

Sommige modems hebben wellicht een “remote access” instelling, maar KPN modems niet.


Bedankt Ruud, Ik weet dat vele routers (ook Miraki) geen outside webinterface hebben, maar dat zou voor out-of-band geen probleem moeten zijn. Ik vind ook geen manier om SSH te enablen om op die manier te zien of we op de die manier het bewegende beeld uit kunnen zetten? (eventueel via een boot up actie?) Thanks for your feedback. Ik las ergens dat er vanaf binnenkort iedereen zn eigen router moet kunnen ophangen, zou dat een optie kunnen zijn?

 


Hoi @Marcel Van Zwienen 

De vrije modemkeuze bij KPN is er al bijna twee jaar. Zie dit topic van 25 maart 2020.

 


Bedankt Ruud, jammer dat de scherm settings niet aangepast kunnen worden, fijne dag