Skip to main content
Antwoord

BOX 12, 5Ghz instellen en vraag over FTP poorten

• April 25, 2025
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb grote problemen met de BOX12. Doordat het in onze buurt erg druk is op de 2.4 GHz band, wil ik mijn apparaten allen via de 5HHz band verbinding laten maken. 2.4 Ghs=z laat de verbinding met mijnn Denon versterker steeds uitvallen. In de BOX12 webinterface kan ik wel een knop zien Wifi 5 profiel, maar bedienen van die knop geeft alleen een waarschuwing. De 2.4 GHz radio blijft gewoon aan. Omdat ik in de SSID niet kan zien of ik 2,4 of 5 GHz band gebruik, wordt het instellen van mijn Denon onmogelijk. Daarbij werkt de WPS functionaliteit ook niet, ja de vink staat aan.
Verder vraag ik me af waarom na de laatste update de FTP en FTPS poorten dicht staan.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@BvdPutten, welkom op onze community! Is het nog gelukt met de tips van ​@Leen59?

We hebben daar ook twee handige topics over:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • April 25, 2025

Dan kan je het beste het extra WiFi netwerk aanzetten en gebruiken 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2025

Heb ik bij een extra Wifi netwerk wel verbinding met bedrade componenten die op de BOX12 zijn aangesloten. Ik gebruik een tweetal routers als AP om verderop in het huis verbinding te hebben. Als ik met die routers verbind, wil ik wel graag componenten (denon versterker) kunnen bereiken).

Leen59
Wijsgeer
  • April 25, 2025

Dat blijft onverlet. Alleen via gastnetwerk lukt dat niet, probeer het gewoon even.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Hoi ​@BvdPutten, welkom op onze community! Is het nog gelukt met de tips van ​@Leen59?

We hebben daar ook twee handige topics over:

Â