Skip to main content
Antwoord

Box 12 adapter stuk uitzonderlijk vervelend dat ik zelf moet uitvinden

• August 24, 2025
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Sinds vanochtend de steeds herstartende Connectbox 12.

De hele klantenservice ervaring is nogal een puinhoop: na alle tests te hebben doorlopen krijg ik eindelijk een 0800 nummer.

Dat bellen: een AI chatbot, “beschrijf je probleem”,

ik: “algehele storing sinds vanochtend”

chatbot: “klopt het dat je belt over een terugbelafspraak?”

De MijnKPN app op een oudere telefoon (iphone 8), inloggen: “er is iets misgegaan, probeer het opnieuw”.

De online serienummer check van de adapter: “Oeps, er is iets misgegaan!”

(de “oeps” foutmelding die je ineens overal ziet, heel behulpzaam).

De adapter zelf zou 30 volt moeten leveren, gemeten: 18 volt (!)

correctie, ik keek niet goed: de adapter is 12 Volt, 30 Watt (!)

Ik had graag op zijn minst een mailtje gehad toen dit probleem begon te spelen, met de vraag om de adapter te controleren.

Admin: quote toegevoegd voor de duidelijkheid

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@canon_powershot, het ging niet heel soepel bij jou zo te zien inderdaad! Dat hoort natuurlijk niet zo lastig te gaan. Bij veel van de getroffen mensen is er direct een nieuwe adapter met een begeleidende brief opgestuurd, om te laten weten dat het speelt en het meteen op te lossen. Dus dat doen we zeker, mogelijk heb jij die nog niet gehad. 

We hebben hier ook een speciale pagina voor op onze site, waar je zelf een nieuwe stroomadapter kunt aanvragen als dat nog niet gelukt is: stroomadapter vervangen.

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Hoi ​@canon_powershot, het ging niet heel soepel bij jou zo te zien inderdaad! Dat hoort natuurlijk niet zo lastig te gaan. Bij veel van de getroffen mensen is er direct een nieuwe adapter met een begeleidende brief opgestuurd, om te laten weten dat het speelt en het meteen op te lossen. Dus dat doen we zeker, mogelijk heb jij die nog niet gehad. 

We hebben hier ook een speciale pagina voor op onze site, waar je zelf een nieuwe stroomadapter kunt aanvragen als dat nog niet gelukt is: stroomadapter vervangen.

Het ging inderdaad niet soepel.

Ik heb de adapter zondag aangevraagd, kreeg het bevestigingsmailtje met “Je bezorgafspraak: 25 augustus 2025”, maar de adapter is nog niet binnen :(

Als het goed is komt hij vandaag.

> De adapter zelf zou 30 volt moeten leveren, gemeten: 18 volt (!)

correctie, ik keek niet goed: de adapter is 12 Volt, 30 Watt (!)

(wil liever mijn eerste post editen, zodat mensen die evt. zelf een andere adapter zoeken niet naar 30 Volt op zoek gaan..)

Jasper van KPN
Moderator

Je kunt je bericht zelf niet bewerken inderdaad, dat kan de eerste 60 minuten na het plaatsen. Ik zal het er nu voor je toevoegen zodat dat direct zichtbaar is.

Heb je de nieuwe adapter ook al in ontvangst kunnen nemen?

Perfect, bedankt :-)

De nieuwe adapter kwam gisteravond en werkt naar behoren gelukkig.

Jasper van KPN
Moderator

Helemaal goed, dan denk ik dat het daarmee nu ook opgelost is. Mocht het toch terugkomen, of als je andere vragen hebt, je weet ons te vinden!