Skip to main content
Vraag

Box 12 blijft maar opnieuw opstarten

• 25 februari 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Sinds 1 week valt mijn modem box 12 steeds uit en start daarna weer op. Dit herhaalt zich om de ongeveer 15 minuten.

Ik heb meerdere malen contact gehad met service en die gaven aan dat er een verkeerd model stroom adapter bij zat.

Tot 3x toe is er een nieuwe stekker toegezonden, maar steeds weer dezelfde als die de storing geeft.

Bij het laatste gesprek werd er aan gegeven dat er een nieuwe box toegezonden zou worden, maar helaas die komt maar niet.

Graag jullie oplossing

Sjaak

(de strekker is van model MSG en er werd aangegeven dat dit niet het geschikte model was voor box 12)

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 28 februari 2025

Hi ​@SjakieDO, wat naar om te lezen dat dit zo stroef gaat. 

Als ik even meekijk zie ik dat er een pakket voor je klaarstaat bij de Bruna aan De Symfonie 37. Ben je hiervan op de hoogte en zou je deze nog op kunnen halen? 

• Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 1 maart 2025

Beste Alex,

Ik weet dat er een pakket klaar staat voor mij, maar dit is een vervangende modem.

Ik heb nu een kpn box 12 en de vervangende modem is een box 10. Ik vind dit een stap terug en heb aangegeven dat dit niet de oplossing is voor mijn probleem. Daarnaast moet ik mijn oude modem direct inwisselen en dat wil ik zeker niet doen als ik niet weet of de nieuwe modem de juiste oplossing is.

Nu veelvuldig overleg (en wat resets en reboots ) lijkt het nu goed te gaan en laat ik maar even lopen zo.

Maar ik ben wel enig zins teleurgesteld in de doortastendheid en oplossing gerichtheid van de helpdesk.

Ik ga in de komende week nog eens overleggen welke compensatie de KPN mij kan bieden voor de tijd en irritatie die ik ermee verspeelt heb.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 4 maart 2025

Hi Sjakie, ik kan het me voorstellen dat je het liefst hebt dat je beide modems gaat testen. Dit is een overwogen keuze om het voor ons ook duidelijk te houden welke apparatuur bij welke klant aanwezig is en om het makkelijker te houden voor onze klanten. Daar kan ik niets aan veranderen. 

Ik ben wel blij om te lezen dat dit na meerdere resets goed werkt.

Reageer