Skip to main content

Ik moet plotseling een nieuwe inlogprocedure opstarten voor toegang op mijn kpn-box 12. Daar had ik al een hoop gedoe mee gehad dus vroeg ik helpdesk wat er was veranderd in mijn box of in de setting van Kpn. Niets ! wat gezien kon worden. Het advies werd gegeven om gewoon weer opnieuw te beginnen en voor alle inlog bij Kpn  hetzelfde wachtwoord te gaan gebruiken!

Ik heb lang last gehad van wegvallend internet. Nadat ik eindelijk een terzake kundige van de helpdesk aan de lijn kreeg was dat probleem opgelost maar…… je voelt hem al aan, internet valt weer regelmatig uit waarna de box12 autonoom weer opstart.
Ik hoef kennelijk bij Kpn niet op hulp te rekenen. Wie kan mij adviseren wat te doen met zo min mogelijk effect op alle gekoppelde devices? Kreeg wel een aanbod van korting MAAR IK WIL ALLEEN ONGESTOORD GEBRUIK KUNNEN MAKEN VAN MIJN SPULLEN !

Ik snap volkomen dat je hier van baalt, zeker als dit al een tijdje speelt. Ik zou je dan willen adviseren om deze pagina te bekijken en als het echt niet anders kan de Box 12 te resetten. Houden de problemen aan dan zou ik je willen vragen om te bellen met 0800-0402, voor een één- op één analyse en hulp.