Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik heb het zelfde issue. Vorige week sms en e-mail gehad dat mijn modem overgezet zou worden naar de nieuwe kon software. Na 3 keer fabriekreset nog niks. Wat nu? Ik wil de update wel graag ontvangen. 

Hi @Johan85, ik denk graag mee. 

Ik vermoed dat je modem nog niet de KPN Software heeft. Als je nu inlogt in de webinterface, welke versie zie je daar?


@Alex van KPN Klopt, deze update zou mijn box 12 van de kpn software voorzien. 


Hi Johan, dat klopt niet. Deze update is juist bedoeld voor de modems die als op de nieuwe KPN Software zijn. Voor jou dus nog niet. 


@Alex van KPN waarom sturen jullie mij dan een sms en e-mail met de melding dat mij box 12 tussen 00:00 en 05:00 de nieuwe kpn software zal ontvangen? 


Ik snap je opmerking ook ff niet @Alex van KPN, hij krijgt toch gewoon de oude naar nieuwe software upgrade ? Ik neem aan dat die sms daarover ging.


Ik heb dit verkeerd begrepen. @Johan85, mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@Alex van KPN  seintje 🙂 ik heb toevallig vanmiddag weer het sms’je ontvangen dat vannacht de software geüpdatet gaat worden. 


@Alex van KPN  seintje 🙂 ik heb toevallig vanmiddag weer het sms’je ontvangen dat vannacht de software geüpdatet gaat worden. 

Je hebt toch niet de DNS server van het modem aangepast he, want dan kan hij geen update binnen krijgen.


@SaltyBart Nee, heb niks aangepast. Laatst nog fabriekreset  uitgevoerd. 


Dan moet het goed gaan!


@Alex van KPN  seintje 🙂 ik heb toevallig vanmiddag weer het sms’je ontvangen dat vannacht de software geüpdatet gaat worden. 

Gelukt? 


@Alex van KPN Yes, de kpn software staat erop! 


Reageer