Skip to main content

na een bericht over de update is het modem niet geupdate, 3x via de webinterface geprobeerd te udpaten. De status balk gaat wel lopen maar na een minuut of 5 kom ik weer op de login pagina terecht.

 

Hoi Goost82,

 

Bij mij ook. Ik heb deze versie wel kunnen updaten via de volgende stappen:

-1: Verwijder alle kabels uit de modem, ook de stroom kabel. Wacht 2 minuten.

-2: Alleen de stroom kabel aansluiten.

-3: Net boven de aan/uit knop zit de reset knop. Gebruik een paperclip en druk op de reset knop totdat er 2 groene lampjes blijven branden.

-4: Stroom kabel er weer uit.

-5: Sluit eerst de internet -IN- kabel aan.

-6: De stroom kabel aansluiten.

Daarna zou ie op moeten starten met de nieuwe software (wachtwoord van de sticker).

7-: Alles weer opnieuw instellen.

8-: Boze brief sturen naar KPN waarin je toegang tot de modem-logs eist.

 


Hoi @Goost82, welkom op de community. Als je bericht krijgt dat je de update zult krijgen verwacht je die ook natuurlijk. Het kan zijn dat het modem een keer niet bereikt kon worden voor de update, dan kan het helpen om het modem een keer een reset te geven.

Lukt het daarna om de update uit te voeren?


na een bericht over de update is het modem niet geupdate, 3x via de webinterface geprobeerd te udpaten. De status balk gaat wel lopen maar na een minuut of 5 kom ik weer op de login pagina terecht.

 

Als toevallig DNS proxy uit staat bij internetverbinding dan werkt de web interface update niet. Dat is 1 van de zaken die pas in de 24.05.08 versie is opgelost.


Reageer