Skip to main content

Kpn Box 12 valt continu uit en start opnieuw op.

Meerdere keren achter elkaar

Heb alle forums doorgespit en uitgeprobeerd maar niks werkt.

Al paar keer terug gezet na fabrieksinstellingen en netwerk opnieuw ingesteld updates uitgevoerd die beschikbaar waren voor het modem.

Super wifis paar keer na fabrieksinstellingen gezet en opnieuw ingesteld alle super wifis zijn bedraad aangesloten.

Vanuit de app kan ik de wifinetwerk niet instellen of aanpassen kan wel de router zelf benaderen via browser

Wij hebben een Kpn Box 12 met 4x super wifi 2.0

Graag zou ik een goede oplossing willen hebben en niet een kabeltje vervangen of een stekkertje probeersel heb ik allemaal al geprobeerd 

Voorheen werkte alles goed zonder update en zonder superwifi uitbreidingen het is nu elke keer maar proberen om de boel aan de gang te houden zo op deze manier ga ik dit Niet lang volhouden 

 

Hallo @Albert88 , welkom op het KPN forum, waar klanten elkaar helpen.

Als je alles al geprobeerd hebt, is het dan een idee om aan KPN een nieuw exemplaar van je box te vragen? Vul je gegevens in in je profiel, dan kan een KPN-medewerker je sneller helpen. En je kan altijd de helpdesk nog bellen op 0800-0402.


Bedankt voor jou snelle reactie beter dan de telefonische helpdesk denk dat bellen geen optie meer is

Vandaag 3 kwartier aan de lijn gezeten met een medewerker die probeerde een melding aan te maken en zou terug gebeld worden voor technische ondersteuning ze konden nog geen nieuw modem versturen met de informatie die ik gaf. Er dient nog verder onderzoek gedaan te worden.

Ik word einde van de dag terug gebeld met de melding dat de gegevens verkeerd ingevoerd zijn moet nu opnieuw bellen melding is niet correct aangemaakt en kan u nu niet verder helpen.

Ik ben maar weer verder gegaan met het project reset en probeer maar.Nog geen oplossing op dit moment.


Zonder de super wifis aangesloten valt het modem gewoon uit en start opnieuw op word er gestoord van nog nooit zoveel problemen gehad ben er al dagen mee bezig


Een uitvallend modem is supervervelend, dat is niet normaal. Hopelijk komt er snel een KPN-medewerker in dit topic kijken.


Ik heb het weten op te lossen had uit eindelijk wel een afspraak voor een kpn monteur maar heb die afgezegd was zelf nog verder gegaan.

Mijn laatste probeersel ging goed

Het probleem was na de firmware update van het kpn 12 modem.

Alle super wifis aan het modem zelf gelegd en 24 uur laten liggen eerst herstarten het modem volgens kpn ongeveer 58 keer per dag.

Nadat de super wifis 24 uur aan het modem hadden gelegen herstelde de problemen en hierna de super wifis weer terug geplaatst op de gewenste locaties.

Ik heb trouwens alle super wifis bekabeld aangesloten.

Dit bericht geplaatst voor degene die met het zelfde probleem zitten.

 


Hoi  @Albert88, top dat het uiteindelijk gelukt is. Ook erg bedankt voor het delen van de oplossing ervan. 

Mocht je nou weer problemen ervaren of andere vragen hebben, dan zien we je graag weer verschijnen.Â