Skip to main content
Beantwoord

Box 14 en Superwifi 2 met paired-not-synced issue

• February 3, 2026
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Hoi,

Ben zo vrij om voor het paired-not-synced probleem met Superwifi 2 ook even een topic aan te maken voor de BOX 14

Box 14 heeft namelijk dit probleem ook en als ik goed gekeken heb, is dat nog niet in het specifieke topic aan de orde gekomen. 😊

Kortom nogmaals mijn vraag:

Komt er voor de Box 14 ook een update? 
Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden op korte termijn.

Nu is het iedere keer herstarten. Werkt een paar dagen goed en dan weer paired-not-synced. 🥱

2 x SW2 access points bedraad naar Box 14

Het kwam het voor dat het modem de SuperWifi 2 als ondergeschikt apparaat kwijtraakte. Waardoor je de situatie paired-not-synced kreeg. Waarbij de SuperWifi 2 wel een groen lampje geeft, maar in de webinterface een rood icoon. De SuperWifi 2 werkt dan nog wel, maar de onderlinge sturing werkt niet meer. 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey, ​@Rammatt, goed idee om even een eigen topic aan te maken. 

Ja! We weten alleen nog niet wanneer die klaar is voor openbare uitrol. Zodra we dit wel weten, maken we hier ook direct een Product Update voor. Als je geabonneerd bent op die categorie krijg je hier ook een email over. 

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Ja! We weten alleen nog niet wanneer die klaar is voor openbare uitrol. Zodra we dit wel weten, maken we hier ook direct een Product Update voor. Als je geabonneerd bent op die categorie krijg je hier ook een email over. 

• Auteur
  • February 23, 2026

Jammer dat ik er verder niets meer over verneem.

Het begint wel te irriteren dat Box14 met grote regelmaat volledig herstart moet worden. En soms dat ook niet eens wil werken en nog een herstart noodzakelijk is.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankjewel voor het signaal ​@Rammatt. Je kunt overwegen om je te abonneren op onze Product Updates, dan ben je gelijk op de hoogte als we nieuws over updates hebben, zoals bijvoorbeeld voor de Box 14:

• Auteur
  • February 25, 2026

Daar ben ik al een behoorlijke poos op geabonneerd!!!

Kortom pappen en nat houden beleid in deze kwestie? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 25, 2026

En als die update gemeld wordt hopen dat je dan ook kan / mag installeren 👍