Skip to main content
Antwoord

Box12 geeft bij mijn Super Wifi 2 aan 'device' . Wat is dit?

• April 18, 2025
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo als ik modem  box 12 mijn wifi netwerk open maak zie ik bij wifi versterker 2.0 zwart Device staan ik weet niet wat dit is terwijl ik al mijn apparaten een naam heb gegeven.

En als ik via mijn kpn app mijn wifi netwerk open dan zie ik Device niet meer staan. Heb al paar keer contact gehad met kpn maar daar weet niemand. Wie weet hier meer over te vertellen. 

Mvg Geert 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@G Wessels, het kan kloppen dat de topologie, oftewel het overzicht van apparaten dat je terugziet in het modem, nog niet altijd helemaal klopt. Er wordt aan gewerkt om dat in toekomstige software verder te verbeteren. Je kunt nieuws en updates volgen via onze Product Updates.

Is er een reden dat je naar het overzicht kijkt, werkt alles wel goed? Als je tegen dingen aan loopt, deel ze hier gerust en dan liefst zo uitgebreid mogelijk. Dan kan onze community met je mee denken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@G Wessels, het kan kloppen dat de topologie, oftewel het overzicht van apparaten dat je terugziet in het modem, nog niet altijd helemaal klopt. Er wordt aan gewerkt om dat in toekomstige software verder te verbeteren. Je kunt nieuws en updates volgen via onze Product Updates.

Is er een reden dat je naar het overzicht kijkt, werkt alles wel goed? Als je tegen dingen aan loopt, deel ze hier gerust en dan liefst zo uitgebreid mogelijk. Dan kan onze community met je mee denken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 22, 2025

Oké  bedankt voor de reactie we wachten af succes met de verder ontwikkelen. 

Mvg G Wessels 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 23, 2025

Ik wilde kijken of er iemand anders op ons wifi zat.

Mvg G Wessels 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat je kunt doen ​@G Wessels, is je wifi gegevens eens bekijken en aanpassen. Als je je wifi wachtwoord aanpast, weet je zeker dat niemand meer toegang heeft zonder dat jij ervan weet, mocht je hier aan twijfelen nu. Je vindt hier uitleg over hoe je dat kunt doen:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 24, 2025

Hallo 

Ik had het wachtwoord daarna meteen veranderd toe ik dacht dat er iemand anders op mijn wifi zat maar het maakte niet uit het blijft hetzelfde. 

Mvg G Wessels 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 28, 2025

Beste 

Ik heb een update gehad met box 12 b nu staat de update met eind cijfers 08 op het eind terwijl hij op v12c241614 zou moeten staan volgens kpn alles werkt wel naar behoren. 

Mvg G Wessels 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 28, 2025

Beste 

Wat raden jullie me aan want heb er niet zoveel verstand van. Ik heb gelezen als je de verandering wilt doorvoeren dat je alles opnieuw moet gaan instellen ook de wifi versterker 2x kleur zwart .

Mvg G Wessels 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@G Wessels Dat kan hoor! Er zijn verschillende softwareversies in omloop. Dat komt doordat we updates altijd in groepjes doen, en niet iedereen tegelijk, om te kijken of alles goed verloopt. Jij hebt nu vermoed ik deze update voor de Box 12 gekregen: 

Als alles goed werkt, is het helemaal prima. Of loop je nog ergens tegen aan?

Als je dat makkelijker vindt, kan je ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug en helpt je verder!