Skip to main content

Ik heb box 12 aangesloten en vervolgens wordt ww niet herkent die achterop de sticker staat. Antwoord KPN is dat de aansluiting pas 20december actief wordt terwijl het wifi netwerk wel actief is. 

 

Moet ik wachten of is er iets mis met de BOX

Het admin password zou gewoon moeten werken. Ook als de aansluiting nog niet actief is. Weet u zeker dat u niet een teken verkeerd intikt?


Nee, het wachtwoord is door meerdere mensen inmiddels ingetikt. Dit kan niet het probleem zijn.

 

Dit is ook mijn zorg dat het probleem niet zo zeer bij KPN ligt maar bij het kastje. Het kaste is dik meerdere keren gereset naar fabrieksinstellingen instelingen...


Hallo @jeroenvv 

 

Probeer het eens via deze link: http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

Je kan ook proberen of het met een andere browser zoals Firefox, Edge of Safari wel werkt, met Chrome schijnt het vaak niet te lukken (of alleen via bovenstaande link).


@jeroenvv

Er staat vaak een apostrof in: '

Of een losse accent grave: `

@GeSp

Jij benoemt inloggen op het modem zelf. Hier gaat het om aanmelden apparaten bij de wifi. Echt wel wat anders dan jij uitlegt. 😉

 


@PeterG 

Dat zou het ook kunnen zijn maar Nick had het over het admin ww wat niet werd tegengesproken door TS, vandaar mijn reactie.


Laten we eerst even duidelijkheid scheppen over welk ww we het nu hebben. Wil jij inloggen in de box12, @jeroenvv ?  Of hebben we het over het wachtwoord dat bij je wifi hoort?