Skip to main content

Beste,

 

Wij hebben sinds 25-9 een nieuwe KPN verbinding met als modem de experiabox V12. Aansluiten was eenvoudig, maar vrijwel elke avond rond 22:00u start het modem automatisch opnieuw op. Met als gevolg dat de Wifi en dus ook de TV het een x-aantal minuten niet doen.

 

Hoe kan dit opgelost worden? Alvast bedankt! 

Hi @murpheh en welkom op ons forum.

Opvallend dat jouw KPN Box 12 's avonds opnieuw opstart om 22.00 uur. Hoe vaak gebeurt dit precies, als je bijvoorbeeld naar een week kijkt? En geef de KPN Box 12 eens een reset. Hoe gaat het daarna? Het is vrij druk op het forum op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Ik hoor het natuurlijk ook graag als je intussen een oplossing gevonden hebt.


Hi @murpheh en welkom op ons forum.

Opvallend dat jouw KPN Box 12 's avonds opnieuw opstart om 22.00 uur. Hoe vaak gebeurt dit precies, als je bijvoorbeeld naar een week kijkt? En geef de KPN Box 12 eens een reset. Hoe gaat het daarna? Het is vrij druk op het forum op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Ik hoor het natuurlijk ook graag als je intussen een oplossing gevonden hebt.

 

Hoi Alexandra,

Geen probleem hoor. In principe gebeurt het elke avond, al varieert het tijdstip. Gister gebeurde het rond 21.30, avond ervoor ook. Het is ook echt een kwestie van 1-3 minuten geen wifi, daarna functioneert alles weer. Ik zal vanavond de reset even gaan proberen, kijken of het daarna beter gaat. Dit had ik uiteraard al lang moeten doen eigenlijk, maar goed… :-) 

Bedankt voor de reactie en ik kom er op terug. 


@murpheh Dat geeft niks, je kunt niet altijd overal aan denken 🙂 Ik ben benieuwd hoe het na de reset gaat, ik hoor het wel.