Skip to main content
Beantwoord

Brief apparaat terugsturen, maar is al meegenomen door monteur

• November 23, 2024
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben na iets meer dan een jaar weer besloten TV af te nemen van KPN. Internet hadden we al, dus modem behouden.

Monteur is laatst geweest om de aansluiting van de TV te fixen, werkt allemaal prima. Ik vroeg nog wel of er apparatuur mee moet, hij nam ons oude modem mee, inmiddels staat er een nieuwe.

Wel krijg ik weer een brief (2de of de 3de) dat ik nog een apparaat moet terugsturen.

Wat te doen?

met vriendelijke groeten,

Mats van Loon

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Mats en Nathalie van Loon. Voor jou wel zo makkelijk dat de monteur de apparatuur meenam, behalve dat je nu herinneringen krijgt dus.

Je kunt hiervoor een terugbelafspraak maken via onze website, via die weg kan er een melding in het systeem gezet worden dat de apparatuur al retour is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2024

Welkom op de community ​@Mats en Nathalie van Loon. Voor jou wel zo makkelijk dat de monteur de apparatuur meenam, behalve dat je nu herinneringen krijgt dus.

Je kunt hiervoor een terugbelafspraak maken via onze website, via die weg kan er een melding in het systeem gezet worden dat de apparatuur al retour is.