Skip to main content

Beste,

TV valt bij enige regelmaat weg, een harde reset heeft weinig zin.

De wifi versterkers zitten tussen de TV kastjes, hier branden geen rode lampjes op.

Het enige wat continu rood brand is het broadband lampje, ik kan in de handleiding hier weinig over vinden.

Met de servicetool is de verbinding met KPN in orde, echter zie je een rood kruis staan bij de modem.

Gaat om een xperia box v9 modem met dvs950 wifi versterkers.

Wie kan mij hierbij helpen?

 

?


Hoi @Koos50 ,

Die DVS dingen zijn geen wifiversterkers, maar dingen die ethernet over het stopcontact vervoeren.Maar dit is eigenlijk troep.Op het forum word heel vaak geadviseerd die te vervangen voor een kabel.Is dat mogelijk?

Heb je glasvezel of koper?In het geval van glasvezel kan je proberen het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos te maken.

De V9 is wel een goed modem, maar de ondersteuning is verlopen.Je kan hem eventueel hier omruilen voor een nieuwer model: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Zou je ook je profiel willen aanvullen?Dan kan een moderator ook nog even meekijken.


Goedenavond Martijn,

Bedankt voor je reactie, graag zou ik de modem willen omwisselen. Echter werkt de site niet.

Is er een andere manier om dit mogelijk te maken?


Hoi @Koos50 ,

Zeker.Een moderator(KPN medewerker) kan uiteraard het modem ook omruilen voor je.

Je dient dan wel je profiel in te vullen met je klantgegevens.
Alleen is helaas de wachtrij wel redelijk lang.Je zou ook 0800-0402 kunnen bellen of via Facebook messenger contact op kunnen nemen.

 


Goedenavond Martijn,

 

De gegevens zijn als het goed is ingevuld!


Hi @Koos50, ik heb de omruil voor je in gang gezet!

Als het goed is heb je hier een sms'je over ontvangen waar het omruilproces verder in uit wordt gelegd 🙂 

Nadat de nieuwe aan is gesloten, zou je direct weer een goed werkende verbinding moeten hebben!