Skip to main content

Ik heb een camera deurbel die ik wil aansluiten op de WiFi. Deze geeft een foutmelding omdat de 2,4Ghz niet kan worden geselecteerd. wat moet ik doen?

Hallo @fgj als je een modem hebt waar wifi-extra geactiveerd kan worden, kun je daarin een losse 2,4-band activeren en dan moet hdet lukken.

De meeste hardware kan gewoon overweg met de standaard instellingen, alleen spullen van inferieure kwaliteit of B-merken hebben daar soms moeite mee en is genoemde oplossing een uitkomst.

 


Hi Jan, ik ben niet zo bedreven hierin. Het merk van de video bel is Nedis en deze heeft het gedaan voordat we over gingen naar KPN.

Ik ga nu proberen een Ring video bel te installeren maar loop weer tegen een ander probleem aan: ik heb een nieuw teefoonnummer sinds mijn pensionering en de verificatiecode voor het inloggen bij Ring krijg ik dus nu niet. Brrrr... Wat nu? 


Ik ben niet bekend met Videobelsystemen en kan je dus helaas niet verder helpen.

Maar er zijn gelukkig genoeg andere forumleden die daar wel kennis van hebben.

Lees s.v.p. hun reactie(s).

 


Hi @fgj! 

Mocht je nog een 2,4 Ghz wifi nodig hebben, dan vind je in onze kennisbank de stappen voor het aanmaken van een 2,4 Ghz netwerk. 

Wat het 06-nummer betreft waar de code op binnenkomt, dat moet je inderdaad bij Ring zelf melden. Dat gaat via hun systemen namelijk. 

Hopelijk heb je dan snel alles werkend!