Skip to main content
Antwoord

Cic van mijn Quatt warmtepomp is niet zichtbaar na overstap naar KPN (Box12)

• November 21, 2025
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Ik ben recentelijk overgestapt van Ziggo naar KPN. Naast het KPN modem (Box 12) heb ik een Google Nest Home waaraan mijn wifi netwerken hangen. Na de overstap van Ziggo naar KPN bleef alles gewoon werken, omdat de netwerknamen onder de Google Nest hangen en dus onveranderd zijn. Alleen is er een ding heel raar. Ik zie de cic (van mijn Quatt warmtepomp) niet in de verbonden apparaten. Hij is wel verbonden met internet (want ik kan in de Quatt app van alles uitlezen). Ik heb al contact gehad met de KPN helpdesk en die denken niet dat het aan de google Nest ligt maar misschien aan een instelling van het modem. We hebben al eea getest (WPA2, 2,4GH) maar tot nu toe zonder resultaat. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Er zijn vast meer KPN gebruikers met een Quatt, vandaar mijn vraag hier.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Moet, welkom op onze community! Ik heb hier zelf niet heel verstand van maar de topografie van onze experiabox kan er soms even naast zitten. Dit zou met de komende updates beter moeten worden. 

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hoi ​@Moet, welkom op onze community! Ik heb hier zelf niet heel verstand van maar de topografie van onze experiabox kan er soms even naast zitten. Dit zou met de komende updates beter moeten worden.Â