Ik heb een domeinnaam en een subdomein (bijvoorbeeld subdomein.mijndomeinnaam.nl) doorverwijst naar het publieke ipv4 adres van mijn modem.
Ik heb een 'kpn box 12b' Modem van KPN.
In het modem heb ik een intern ipv4 adres (192.168.2.11) vastgezet voor een computer die ik als webserver wil gebruiken. Ik draai daar de IIS van microsoft als webserver.
Ik kan de webserver bereiken binnen mijn netwerk via 192.168.2.11.
Ook heb ik in het modem een port forwarding ingesteld:
De firewall op 192.168.2.11 heeft de poorten 80 en 443 openstaan.
Als ik in firefox mijn subdomein invul, dan wordt die goed omgezet naar het publieke ipv4 adres van mijn modem, en krijg ik een timeout:
Ik heb geprobeerd om ipv6 pinholing in te stellen en door dit forum gezocht naar antwoorden. Ik kom er zelf niet uit. Zover ik het begrijp heb ik alleen een ipv4 port forwarding nodig, dus heb ik de pinholing ongedaan gemaakt.
Ik heb gisteren alle windows updates binnengehaald op de webserver. Ik heb het modem ook opnieuw opgestart en zie dat zijn 'system up time' gisteren is herstart.
Ik denk dat het verkeerd gaat in het modem, maar weet niet wat er mis gaat. Of is misschien het publieke ipv4 adres dat mijn modem aangeeft niet het adres van mijn modem? Kan iemand mij verder helpen?