Skip to main content

In het log gekeken van het modem: afgelopen 24 uur is het modem 32 keer ge-restart! Dit is onwerkbaar, onbetrouwbaar en onacceptabel. Ik zie hier op het Forum dat er veel KPN klanten zijn die hier last van hebben. Is hier al een (betrouwbare) oplossing voor? En ik hoop dat de medewerkers van de KPN die meelezen niet met een standaard verhaal aankomen van restarten, stekker eruit, 10 seconden wachten, op afstand resetten, inloggen op modem en resetten en weet ik wat allemaal ik allang heb geprobeerd. Dit kan niet langer zo! Graag zsm een oplossing beste KPN.

Hallo @Victor68 heb je een glasvezel- of een koper-verbinding?

Indien glas, haal dan de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef na herstart de modem/router een fabrieks-reset.

Gaat het nu goed?

 


Hallo @Victor68 heb je een glasvezel- of een koper-verbinding?

Indien glas, haal dan de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef na herstart de modem/router een fabrieks-reset.

Gaat het nu goed?

 

Dank voor de tip jan, ik ga het ff proberen


Hallo @Victor68 heb je een glasvezel- of een koper-verbinding?

Indien glas, haal dan de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef na herstart de modem/router een fabrieks-reset.

Gaat het nu goed?

 

Dank voor de tip jan, ik ga het ff proberen

Hi @JanD Vanmorgen je advies opgevolgd en tot nu toe geen uitval meer, nogmaals dank. Maar ja, KPN is Kan Plotseling Niet(werken) dus ik blijf het nog even monitoren.


Maar ja, KPN is Kan Plotseling Niet(werken) dus ik blijf het nog even monitoren.

Hallo @Victor68 Bij mij betekent KPN Koninklijke PTT (Post, Telegraaf en Telefonie) Nederland😉

Graag gedaan trouwens, ik hoop voor je dat alles nu goed blijft werken.

 


Hi @Victor68, welkom op het forum. 

Ik ben benieuwd of het probleem nu opgelost is, heb je een update voor ons? 


Hi @Victor68, welkom op het forum. 

Ik ben benieuwd of het probleem nu opgelost is, heb je een update voor ons? 

Helaas, blijft uitvallen. Inmiddels via KPN een monteur kunnen regelen die een technische analyse gaat doen.


Dat is ook de juiste manier, hou je ons hier op de hoogte? 


Dat is ook de juiste manier, hou je ons hier op de hoogte? 

Heeft niet gewerkt, zijn weer terug bij af, weer gemiddeld elk half uur down, en ik ook….dus weer terug naar KPN. Kost me weer een uur aan de lijn hangen, zou bijna factuur gaan sturen voor de verloren uren haha


Oef! Zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Oef! Zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Gisterenochtend weer gebeld met KPN, binnen een uur was er een monteur, glasvezelkast en modem vervangen, ben nu al bijna 24 uur online, dus vooralsnog lijkt dit de oplossing te zijn geweest. Dank voor je opvolging in ieder geval.


Oef! Zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Gisterenochtend weer gebeld met KPN, binnen een uur was er een monteur, glasvezelkast en modem vervangen, ben nu al bijna 24 uur online, dus vooralsnog lijkt dit de oplossing te zijn geweest. Dank voor je opvolging in ieder geval.

Top! Fijn om te lezen, je weet ons anders hier te vinden.