Skip to main content
Vraag

Constant wegvallende wifi verbinding via KPN Experia Box V10

• June 15, 2026
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Onze wifi valt steeds uit ..als ik alles weer heb gereset doet hij het weer even en dan na een paar min blijft alles weer draaien dat er geen verbinding is met ip adres.

Alles al paar x helemaal uotgezet met paperclip op de resetknop.

Volgens de site is alles goed hier in huis geen storingen enz..

Weet het niet meer ppff 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 16, 2026

Nou ​@Mopje71 , dat is geen grap.

Je hebt al diverse resets gedaan.

Je kunt dan deKPN klantenservice vragen om hulp, mogelijk wordt het een vervangend modem.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 18, 2026

Goedemorgen ​@Mopje71 en bedankt voor jouw bericht :)

Enorm balen natuurlijk dat je zoveel problemen ervaart met de wifi maar ook goed dat je er via deze weg melding van maakt! Heb je het bovenstaande advies van ​@Noordzee inmiddels op kunnen volgen en zo ja, wat is daar verder uitgekomen? Bellen is voor dit soort problemen vaak de beste eerste stap omdat er dan rechtstreeks contact is en er meteen de nodige stappen kunnen worden doorlopen. dat schakelt in de regel wat vlotter. Mocht het probleem nog steeds actueel zijn, kun je ons dan nog van iets meer context voorzien? Kun je bijvoorbeeld vertellen welktype Experia Box je in gebruik hebt? En gebruik je bijvoorbeeld ook nog wifi versterkers (zo ja, ben ik vooral benieuwd welk type)? Wat ik je sowieso nog kan adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de KPN Wifi Manager; deze online tool kan je helpen om de wifi in huis te optimaliseren! Hoor in ieder geval graag weer van je en ben benieuwd naar de stand van zaken!