Skip to main content

Ik heb een maand geleden contact gehad met KPN. Destijds had ik internet thuis, maar ik ben op zakelijk overgestapt. Helaas was mijn eerste abonnement niet beindigd door her overstap team. Daarom heb ik zo een 21 of 22 maanden twee abonnementen betaald. Als het goed is krijg ik binnenkort Euro 900+ op mijn rekening teruggestort. Ik heb al aangegeven dat destijds de monteur de oude aperatuur had meegenomen. Desondanks kreeg ik een brief met een retour doos thuis gestuurd en krijg ik nog steeds berichten van KPN dat ik het spul binnen 14 dagen moet terug sturen. Graag geen berichten meer sturen. Jullie hebben de spullen al bijna 2 jaar. Graag mijn file updaten een ik hoop dat de te veel betaalde fondsen binnenkort op mijn rekening staan. Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben, teken ik, met vriendelijke groet, Helen van Wengen 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@helenvanwengen Dat is natuurlijk niet praktisch, zou je jouw profiel kunnen aanvullen met het adres waarop het oude abonnement in kwestie actief was? Dan maak ik dat verder voor je in orde! 


H Remco, dat was hetzelfde adres. Geen adres wijziging. Ik zou tevens euro 900+ terug gesture krijgen. Mijn rekening maar helaas not niets. Vriendelijke groet, Helen 


Hallo Helen, ik heb wat moeite om dit abonnement te achterhalen, ging het om een zakelijk abonnement toevallig?Â