Skip to main content
Antwoord

De retourdoos is veel te klein

• October 1, 2025
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Heb een doos ontvangen voor het retour sturen van apparatuur.

Wat blijkt, de doos is belachelijk klein, kan niet alles in!

KPN, stuur in het vervolg grotere dozen, want het apparatuur/kabels/snoeren wat ik heb geretourneerd paste niet in de doos die jullie mij stuurden.

Heb een KPN doos van mezelf gebruikt om de resterende apparatuur/kabels/snoeren ook te retourneren.

Jullie ontvangen dus twee dozen van ondergetekende, inplaats van dat ene kleine doosje.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Starr en welkom bij de KPN Community! Fijn om te lezen dat je al een tip hebt gehad. 🙂

De kabels hoeven inderdaad niet retour en de doos kan ook ‘uitgeklapt’ worden. Hij is aardig flexibel dus hopelijk is het alsnog gelukt!
Zo niet, dan kun je altijd de tips op onze pagina voor het terugsturen van KPN apparatuur opvolgen met een willekeurige doos naar keuze. 
De supermarkt heeft er vaak nog wel wat liggen. 🙂

De kabels hoefden niet terug dus die zijn bij de ‘je weet nooit waar het goed voor is’ verzameling gegaan. 

Haha, hier maak ik me ook schuldig aan. Moet de verzameling binnenkort maar wel eens inkleinen. 😅 Slangenkuil is er niks bij...

2 reacties

obelisk
Wijsgeer
  • October 1, 2025

Bij mij paste het modem en twee tv ontvangers met de bijbehorende stroomadapters zonder problemen. De kabels hoefden niet terug dus die zijn bij de ‘je weet nooit waar het goed voor is’ verzameling gegaan. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hi ​@Starr en welkom bij de KPN Community! Fijn om te lezen dat je al een tip hebt gehad. 🙂

De kabels hoeven inderdaad niet retour en de doos kan ook ‘uitgeklapt’ worden. Hij is aardig flexibel dus hopelijk is het alsnog gelukt!
Zo niet, dan kun je altijd de tips op onze pagina voor het terugsturen van KPN apparatuur opvolgen met een willekeurige doos naar keuze. 
De supermarkt heeft er vaak nog wel wat liggen. 🙂

De kabels hoefden niet terug dus die zijn bij de ‘je weet nooit waar het goed voor is’ verzameling gegaan. 

Haha, hier maak ik me ook schuldig aan. Moet de verzameling binnenkort maar wel eens inkleinen. 😅 Slangenkuil is er niks bij...