Skip to main content

Goede dag,

Ik heb de ‘Wifi Manager’ uitgevoerd en kreeg het advies mijn modem gratis om te wisselen.

En verder ging het programmaatje niet.

Wie kan mij vertellen wat mij nu te doen staat?

…..naar een winkel? ….online bestellen?

Volgens mij moet je het plaatje van het modem aanklikken. Zo heel duidelijk is dat misschien niet nee.


Welk modem heb je nu?

Ik zou hem niet gaan omwisselen,Het stormt hier van klachten met de box 12.


Thanks Nick, zover was ik al, ik kon nog op bestellen klikken en kreeg vervolgens een pagina die eerder op een reusachtige banner leek. Niet heel intuïtieve site heeft KPN… Maar door jouw antwoord heb ik even verder gescrold dan mijn neus lang is.

 

Martijn, ik denk nog even verder dan, dank!  


Welk modem heb je nu?

Ik zou hem niet gaan omwisselen,Het stormt hier van klachten met de box 12.

Oh, ik heb de Experia Box V8 en te vaak laadproblemen - zeker als ik niet pal naast het modem zit. 


Tja,Je kan het wagen.Maar bedenk dat je nooit meer terug kan.En als je dan problemen er mee krijgt ben je mooi de pineut.


Tja,Je kan het wagen.Maar bedenk dat je nooit meer terug kan.En als je dan problemen er mee krijgt ben je mooi de pineut.

Met de laatste update waren er veel problemen. Maar deze heeft KPN terug getrokken. De voorlaatste firmware versie is volgens mij ook niet 100 % zuiver stabiel. Maar volgens mij werkt die bij de meeste wel goed. Hier draait die ook goed.