Skip to main content

Ik heb paar maanden geleden van kpn box 12 gekregen sinds die tijd werk mijn wifi niet overal zo goed ik heb paar keer de kpn manager wifi gedaan maar dat helpt niet.

Ik had hiervoor de Experia Box V10A bij die had ik overal heel goed wifi maar met box 12 heb ik dat niet vaak valt de wifi weg op sommige plekken.

Bij Experia Box V10A had ik dat nooit.

Ik heb aan kpn gevraagd of ik mijn Experia Box V10A terug kun krijgen maar helaas kon dat niet.

Hoi @Hiwad ,

Valt het hele modem weg of alleen wifi?

Je zou nog het modem kunnen resetten,en een beetje verplaatsen.

Ik ben het verder met je eens hoor,De v10A is krachtiger dan de box 12.Valt niet veel aan te doen helaas…

 


@martijn197108

Wifi signaal schommelt vaak ik heb paar seconden 3 strepen en 10 minuten 1 streep en vaak valt de wifi helemaal weg en als ik gemist programma's op mijn televisie terug wilt kijken dan hapert de programma soms dat had ik eerder nooit.

Ik twijfel om over te stappen naar en andere provider als dat zo blijft 


Het zou misschien kunnen dat je steeds switcht tussen 2.4 en 5 ghz,

Als je extra wifi met 2 verschillende SSID´s aanzetten en van die netwerken gebruik maakt,Werkt dat beter?

Dat terugkijken hapert zou niet door de box 12 moeten komen.

Heb je al eens de ontvanger reset?Hoe is hij aangesloten op het modem?Welk type is het?

Hier zie het hoe je de ontvanger reset.


Hoi @Hiwad . Welkom op het forum.

Weet je ook welke firmware er op jouw box12 staat?  Met een reset haal je sowieso de laatste firmware binnen. Die lost een hoop issues met verbrekende verbindingen op.