Skip to main content
Antwoord

Defecte adapter Box 12, hoe krijg ik een nieuwe?

• August 29, 2025
  • 7 reacties
  • 142 keer bekeken

Een mail ontvangen over de stroomadapter van de box 12. Daarvoor moet ik een check doen maar dat lukt niet. Ik heb al een week geen internet en tv. Waarschijnlijk kan. Een nieuwe adapter de oplossing zijn. Hoe krijg ik een nieuwe adapter? Kan ik die bij een kpn winkel ophalen? Of kan KPN die mij toesturen?

Beste antwoord door Flitsend

Ik krijg op dat nummer een robot. Dat is niet zo klantvriendelijk haha maar ik zal het nog een keer proberen.  Die toon werkt niet. Ik blijf een foutmelding krijgen. 

Oei, dat is niet handig!  Op Deze pagina kun je een terugbelafspraak maken, dan neemt KPN contact met je op, en dat doen ze snel ;)

7 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

​@Rennie058 Je kunt de klantenservice 0800-0402 bellen voor een nieuwe stroomadapter 

B12

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 29, 2025

​@Rennie058 Welkom op het forum! 

Zoals ​@jimny aangeeft kun je bellen naar 0800-0402 en je probleem aankaarten als deze tool niet werkt! Daarna sturen ze de adapter per post naar je op, de gemiddelde levertijd via PostNL is volgens mij 3 tot 5 werkdagen, dus je hebt hem denk ik wel pas na het weekend. 

De volledige link voor de tool is: Haperend internet of tv met KPN Box 12 modem? | KPN

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 29, 2025

Ik krijg op dat nummer een robot. Dat is niet zo klantvriendelijk haha maar ik zal het nog een keer proberen.  Die toon werkt niet. Ik blijf een foutmelding krijgen. 

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Oei, dat is niet handig!  Op Deze pagina kun je een terugbelafspraak maken, dan neemt KPN contact met je op, en dat doen ze snel ;)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hoi ​@Rennie058 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Is het inmiddels gelukt om in contact te komen met onze Helpdesk? En zo ja, ben je hier goed verder geholpen met de defecte adapter van de Box 12

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 1, 2025

Inmiddels contact gehad. Ze hebben een nieuwe adapter opgestuurd. Die kan morgen worden opgehaald bij een postnl punt. 

Bedankt voor de tips en reacties.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 2, 2025

Fijn om te lezen ​@Rennie058 en ook bedankt voor deze terugkoppeling 😀