Ik wilde DNS proxy aanzetten, want het is prima als het modem dat doet. Clients krijgen ook het IP van het modem als DNS server, maar werken ho maar. Aldus werkt internet dan niet meer.
Bekende bug met een bekende oplossing?
Ik wilde DNS proxy aanzetten, want het is prima als het modem dat doet. Clients krijgen ook het IP van het modem als DNS server, maar werken ho maar. Aldus werkt internet dan niet meer.
Bekende bug met een bekende oplossing?
Beste ​
Â
V12.C.24.05.08
Pardon, het is Box 12, V12.C.24.05.08
Dit zou wel gewoon moeten werken, ​
Afsluiting van het relaas:
Viel me nu wel op dat er een tab met DNS is, maar dat onder DHCP instelling ook een DNS server staat. Beetje tegenstrijdig, niet?
Ik ben blij dat een fabrieksreset voor je heeft geholpen. Het klopt dat de Wifi gegevens weer worden opgehaald van de KPN servers. Dus als je dat ooit veranderd had, dan wordt dat weer teruggezet. De rest van de gegevens en instellingen zouden wel teruggezet moeten worden.Â
Wat precies het verschil is tussen de DNS instellingen onder Internetverbinding in de Box 12 en onder DHCP weet ik niet. Misschien wil ​
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.