Skip to main content

Wanneer komt er nu eens een update voor de Box 12 dat de DYNDNS weer gaat werken. Staat al meer dan een jaar een bug zonder dat KPN hier iets aan doet. Wanneer krijgen we eens antwoord wanneer dit opgelost is?

Houd daarvoor onze Product Updates in de gaten, @ForumWilly! Daar plaatsen wij informatie over alle updates die uitkomen.

Wat een flauwe reactie! Als ik een storing gemeld heb verwacht ik als klant een reactie als de problemen opgelost zijn.  Niet zo’n reactie van zoek het maar uit en wacht maar af of er uberhaupt een oplossing komt. Ik verwacht een werkend product en een werkende dienst. Daar wordt immers voor betaald. Klantvriendelijkheid onder vriespunt gekomen wat mij betreft.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij werkt dit al jaren niet. Misschien heeft het zelfs nooit gewerkt. 

Ik kan me vergissen, maar volgens mij werkt dit al jaren niet. Misschien heeft het zelfs nooit gewerkt. 

Marlon, en het is zo’n eenvoudige dienst. Je mag verwachten dat kpn dit soort problemen zo beheerst dat dit in een volgende release gefixed is. Gewoon “ships” als je nodig hebt. 

Dit probleem speelt al een aantal maanden en is bekend maar heeft wel gewerkt, je kan helaas niks meer doen dan afwachten.

Dit probleem speelt al een aantal maanden en is bekend maar heeft wel gewerkt, je kan helaas niks meer doen dan afwachten.

Weet het. Erg is dat. Daarom vragen ze hier op het forum ook niet van: “Hoe tevreden bent u?” 

Weet het. Erg is dat. Daarom vragen ze hier op het forum ook niet van: “Hoe tevreden bent u?” 

Dit forum is een klant helpt klant forum, het is geen klanttevredenheidsonderzoek forum.
Maar, het staat u wel vrij om een klacht in te dienen, dit zal alleen niet heel veel gaan helpen om het probleem op te lossen.

Dit forum is een klant helpt klant forum, het is geen klanttevredenheidsonderzoek forum.
Maar, het staat u wel vrij om een klacht in te dienen, dit zal alleen niet heel veel gaan helpen om het probleem op te lossen.

Dank voor uw reactie en suggestie. Een klacht gaat ook niet helpen ben ik bang.

Eerste reactie op dit bericht van Denise (is van KPN). Een forum is een goede en goedkope manier voor een leverancier om toch iets van ondersteuning te leveren. Alles staat hier in KPN-domein, in KPN-kleuren, KPN-Logo’s, reacties van KPN-medewerkers. Maar geven verder niet thuis. Een bug in de firmware is niet iets waar klanten mee kunnen helpen; zal echt KPN moeten doen.

Zelfs reacties worden reviewed door kpn-moderators. Echte problemen worden zo niet eens zichtbaar. 

Als problemen blijven hangen worden ze doorgezet naar het dev team door de moderatoren, die hebben 1 op 1 contact.

Wat een flauwe reactie! Als ik een storing gemeld heb verwacht ik als klant een reactie als de problemen opgelost zijn.  Niet zo’n reactie van zoek het maar uit en wacht maar af of er uberhaupt een oplossing komt. Ik verwacht een werkend product en een werkende dienst. Daar wordt immers voor betaald. Klantvriendelijkheid onder vriespunt gekomen wat mij betreft.

Ik vind het jammer om te lezen dat je er zo over denkt. In feite heb je namelijk een werkend product en een werkende dienst. Wij bieden je internet en een modem in bruikleen. De mogelijkheid tot het gebruiken van DynDNS is extra en valt feitelijk buiten de ondersteuning. 

Maar goed, dat neemt niet weg dat je het beste de Product Updates in de gaten houden. Hier plaatsen wij namelijk alle updates met betrekking tot onze apparatuur. Hier lees je wat je in de nieuwste updates kunt verwachten.

Reageer