Skip to main content

Goedendag

 

Ik héb mijn modem ingesteld dat om 20 uur de wifi uit gaat dmv instellingen in eco.

Maar sinds een week werkt het niet meer, hoe kan dit?

Hallo @Danielle1983 , welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen? Heb je verder nog iets van KPN aangesloten, wifi versterkers bijvoorbeeld? 


Bij de Experiabox v10 met aangesloten SuperWifi punten kan het worden ingesteld in de wifi punten zelf dat de WiFi wordt uitgeschakeld.
Op het modem schakelt de WiFi uit waardoor het niet ingesteld kan worden op het modem zelf.
Ze kennen echter geen Eco stand, het is alleen uitzetten van WiFi.
Dat kan bij de optie Wi-Fi Schedule..


 


Hallo @Danielle1983, welk modem heb jij van KPN in gebruik? Heb je de V10 in combinatie met Superwifi, dan kun je volgens mij uit de voeten met de stappen die @Nozdormu beschrijft. 


Waar vind ik dat wifi schedule terug?


Waar vind ik dat wifi schedule terug?

Dat is afhankelijk van welk modem u heeft. Er is u meerdere malen gevraagd welk model u heeft. Kunt u daar antwoord op geven?


Waar vind ik dat wifi schedule terug?

Om dat te kunnen beantwoorden is het wel nodig om aan te geven welke apparatuur jij precies gebruikt @Danielle1983 


Experiabox v10 geloof ik


Ik kan nergens een wifi schedule vinden. Wat ik raar vind het heeft 4 maanden gewerkt met eco stand en nu ineens niet meer en toen had ik al die versterkers. Nu schakeld de wifi helemaal niet meer uit ook al zet ik de wifi versterkers uit