Skip to main content
Antwoord

Er brand geen enkel lampje van de KPN Box 12B ?

• January 17, 2025
  • 9 reacties
  • 153 keer bekeken

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img

Na het plaatsen van de modem loop ik tegen het probleem aan dat er geen enkel lampje brand op de box. Dacht eerst dat het modem defect zou zijn maar alles werkt verder alleen branden de lampjes dus niet?

Herkend iemand dit probleem en/of hoe kan dot opgelost worden?

Reset ect ect al geprobeerd maar tijden opstarten brand het power lampje een heel klein beetje en is dat na een paar seconden weer uit. ?

Beste antwoord door Wifilosoof

Je adapter is helaas niet in orde.

Rest van het gedrag van je box12 is daar overigens niet aan te linken en mijn advies is dan ook om een nieuwe box12 aan te vragen via de klantenservice. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Wifilosoof
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN Monteur
  • January 17, 2025

Welke adapter heeft u bij de modem meegeleverd gekregen?(Het serienummer staat aan de zijde welke het stopcontact ingaat) En u heeft het stopcontact al uitgesloten op storing?

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 17, 2025

Deze 

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 17, 2025

Als ik het model aan zet brand het lampje van telefoon 2 seconden fel groen daarna brand het lampje van power hee; flets rood voor een paar seconden daarna is alles uit en blijft uit.

Wifilosoof
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • January 18, 2025

Je adapter is helaas niet in orde.

Rest van het gedrag van je box12 is daar overigens niet aan te linken en mijn advies is dan ook om een nieuwe box12 aan te vragen via de klantenservice. 

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 18, 2025

Alles werkt verder prima dus kan toch geen kwaad ? 

Wifilosoof
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN Monteur
  • January 18, 2025

Dat durf ik vanaf hier niet te zeggen.

Maar het is niet zoals het hoort!

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 18, 2025

Oké dan ga ik maandag wel even bellen. Als ik er dan maar niet 1 krijg met die oude software want op die problemen zit ik niet te wachten 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Oké dan ga ik maandag wel even bellen. Als ik er dan maar niet 1 krijg met die oude software want op die problemen zit ik niet te wachten 

Hoi ​@Dealict 

Je kunt ook vandaag (zaterdag) gewoon bellen met de klantenservice, die is namelijk gewoon geopend tot 17:00 uur, waardoor je dus niet perse tot maandag hoeft te wachten.

Telefoonnummers: 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 28, 2025

Modem is ondertussen vervangen dus dat werkt weer. Zie nou alleen geen enkele super wifi 2 in de topografie en geen lan verbindingen? 
gereset opnieuw etc etc maar niets zichtbaarÂ