Skip to main content
Antwoord

Er branden geen lampjes meer op mijn Experia Box V10A

• February 23, 2025
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Hi!

Sinds vannacht hebben wij opeens geen internet meer. De Experia Box V10A heeft helemaal geen lampjes meer, ook niet na resetten, bij een ander stopcontact, etcetera. Onze verwarming zit ook op de wifi, dus ik hoop snel een oplossing te vinden voor het probleem! Klantenservice kan pas overmorgen terugbellen, wat echt lang duurt in een koud huis met twee kinderen.

Kunnen jullie helpen?

Beste antwoord door Kaasvlinder

Hoi ​@Kaasvlinder 
Dus je hebt geen internet en TV
Dan kun je dag en nacht de KPN bellen 0800 0402 en spreek in Ik heb geen diensten.

Bedankt voor de reacties allemaal! Uiteindelijk met klantenservice gebeld, en een nieuw modem kon ik vandaag ophalen bij PostNL punt. Inmiddels werkt internet weer, dus denk dat oude modem of adapter gewoon kapot was gegaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 23, 2025

Hoi ​@Kaasvlinder 
Dan kun je dag en nacht de KPN bellen 0800 0402 en spreek in Ik heb geen diensten.

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • February 23, 2025

Staat het knopje achterop wel aan?

De V10A heeft maar 1 lampje voorop. 1 lampje aan de zijkant. Niks brand?

Als het knopje aanstaat, en je meerdere stopcontacten geprobeerd hebt, zou de adapter of modem stuk kunnen zijn.

Er is ook geen groep uitgevallen in de meterkast? een ander aparaat doet het in die stopcontact wel?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2025

Helemaal geen lampjes inderdaad, en ander apparaat in zelfde stopcontact werkt wel. Ben bang dat het modem (of adapter inderdaad) stuk is. Beste is dan om te bellen?

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 23, 2025

​@Kaasvlinder 

Ja ik zou even bellen naar de klantenservice op nummer 0800-0402. Als het modem defect is kunnen ze een nieuwe opsturen of de voorraad na kijken in de dichtstbijzijnde winkel zodat u daar heen kan om het modem om te ruilen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hallo ​@Kaasvlinder, welkom op de community! Wat vervelend dat je geen internet hebt, zeker nu je verwarming ook via wifi werkt en je twee kinderen in huis hebt. Ik snap dat je dit snel opgelost wilt hebben. Heb je inmiddels al een oplossing gekregen van onze klantenservice? Een ExperiaBox zonder lampjes kan inderdaad wijzen op een stroomprobleem. 

Hopelijk is het snel opgelost!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 25, 2025

Hoi ​@Kaasvlinder 

Bedankt voor de reacties allemaal! Uiteindelijk met klantenservice gebeld, en een nieuw modem kon ik vandaag ophalen bij PostNL punt. Inmiddels werkt internet weer, dus denk dat oude modem of adapter gewoon kapot was gegaan.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Kaasvlinder Wat fijn dat je internet het weer doet! Goed dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en snel een nieuw modem kon ophalen. 😊