Tijdens gebruik van het internet stopten de ethernet poorten van het modem opeens te werken. WiFi doet het nog wel. Ik heb geprobeerd om het modem uit en aan te zetten, de 2 ethernet kabels er uit te halen, en ook de ethernet kabels in de andere poorten te doen. Het maakt allemaal geen verschil. Ingelogd op het modem staat bij de status van alle 4 poorten "Inactief". Gezien ik de woning inclusief huur en dus niet het abonnement beheer kan ik geloof ik niet bij de servicetool terecht, is het mogelijk om dit probleem zelf op te lossen?
Als er iets op de LAN-poorten is aangesloten, maar niet aan staat is de status inderdaad inactief.
Als je het betreffende aangesloten apparaat, tv of pc of wat dan ook activeert, moet de LAN-poort op actief staan.
Aangezien je niet de abonneehouder bent, zul je dus aan de abonneehouder moeten vragen of deze contact opneemt met de helpdesk van KPN, gratis 0800 0402.
Heb je de modem al eens een fabrieks-reset gegeven
Als er iets op de LAN-poorten is aangesloten, maar niet aan staat is de status inderdaad inactief.
Als je het betreffende aangesloten apparaat, tv of pc of wat dan ook activeert, moet de LAN-poort op actief staan.
Aangezien je niet de abonneehouder bent, zul je dus aan de abonneehouder moeten vragen of deze contact opneemt met de helpdesk van KPN, gratis 0800 0402.
Heb je de modem al eens een fabrieks-reset gegevenÂ
Fabrieks-reset heb ik al geprobeerd, dat werkte ook niet. Dan zal ik inderdaad de abonneehouder om hulp vragen, toch bedankt
Beste
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.