Skip to main content

Hoi,

Mijn nieuwe Expedia Box V12 heeft na installatie de oude gegevens van de wifi over genomen. Dus nu is de wifi naam en het ww hetzelfde op de nieuwe box.

Maar met nieuwe apparaten kan ik niet meer op de wifi komen. Ook kan ik niet inloggen op de box om de naam en het ww aan te passen.

Hoe kan ik dit oplossen en de naam en het ww alsnog aanpassen en zelf de nieuwe wifi instellen op oude en nieuwe apparaten?

 

Heeft blijkbaar ook je oude wachtwoord overgenomen of misschien is het wel een retour gekomen box 12 van een andere klant. 

Je kan met een uitgetrokken paperclip dat ding naar de fabrieksinstellingen resetten, dan terwijl je wacht tot alle lampjes weer ready aangeven, even het wachtwoord overnemen van de achterkant.

Dan met een browser die bekabeld is aangesloten met een Amerikaanse browser gaan naar 192.168.2.254. De naam Admin laat je staan en je tijpt het wachtwoord in dat op de achterkant van de Box 12 staat. Eerst vraagt de software je het wachtwoord te vernieuwen en dan kan je normaliter alles doen.


Hi @NoudD , welkom op het forum. 

De nieuwe modem neemt inderdaad de oude gegevens over, dit zodat de overstap naar een nieuw modem soepeler verloopt. 

Heeft blijkbaar ook je oude wachtwoord overgenomen of misschien is het wel een retour gekomen box 12 van een andere klant. 

Je kan met een uitgetrokken paperclip dat ding naar de fabrieksinstellingen resetten, dan terwijl je wacht tot alle lampjes weer ready aangeven, even het wachtwoord overnemen van de achterkant.

Dan met een browser die bekabeld is aangesloten met een Amerikaanse browser gaan naar 192.168.2.254. De naam Admin laat je staan en je tijpt het wachtwoord in dat op de achterkant van de Box 12 staat. Eerst vraagt de software je het wachtwoord te vernieuwen en dan kan je normaliter alles doen.

Dit is helemaal juist, waarvoor dank @dommeke  Is het gelukt? 

Â