Skip to main content

Hallo,

Mijn Experiabox herstart vandaag steeds opnieuw op waardoor telkens de tv (en ook internet) wegvalt.

Ik doorloop het storingen stuk op de website van KPN maar daar kom ik niet verder mee. Hoe kan ik bij KPN melden dat mijn modem waarschijnlijk kapot is en zorgen dat ik een andere krijg.

Ik zie geen manier om contact met hen te krijgen.

Karen

Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Hallo Joep,

 

Nee heb ik niet. Tv-ontvanger zit rechtsreeks op modem. Deze is plusminus 7 maanden oud.


Dat je die niet hebt is al goed om te weten. Voor deze storing kan je 24/7 bellen met de klantenservice 0800-0402.  Dan kunnen ze meteen met je kijken waar het mis gaat. 


Hoi @Karen V, welkom bij ons op het forum. Dat de verbinding wegvalt is niet prettig natuurlijk! Dat hoeft niet per se het modem te zijn, het kan ook zijn dat de verbinding wegvalt., Als dat het geval is, zal een nieuwe modem geen verbetering geven. Het is dus van belang dat we goed kijken wat er speelt, zodat de juiste oplossing gevonden kan worden.

Met de gegevens in je profiel zie ik dat je na het bericht van Joep telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice, daarbij zijn zo te zien een aantal stappen doorlopen. Ik zie voor dat moment meerdere verbrekingen en sindsdien lijkt het, voor zover ik zie, stabiel te zijn gebleven. Hoe is de verbinding nu voor jou? 


Het probleem is opgelost met een 'harde' reset op de modem. Thanks!!! 😁


Dat is goed om te lezen, fijn dat het daarmee verbeterd is! Mocht het toch terugkomen, of als je andere vragen hebt, je weet ons via verschillende wegen te vinden 🙂