Skip to main content

Goedemorgen,

 

Wij zijn bezig met een verhuizing, en nu hebben wij een klein probleempje.

wij gaan overstappen naar een andere provider voor internet en tv ( Solconn) ivm dat kpn geen glasvezel levert in onze aangekochte woning.

Maar wij hebben na een jaar de xperia box gebruikt te hebben, toch maar gebruik gemaakt van een eigen router, en niet die van kpn ivm sterkere wifi ontvangst in ons oude huis ( die was 1 en al beton en isolatie ) .

 

nu ben ik alleen de xperia box tijdens het verhuizen zoek geraakt en hebben wij stad en land afgezocht En kunnen hem niet vinden. wij hopen hem alsnog te kunnen vinden als we alles vanuit de opslag naar het nieuwe huis kunnen vervoeren maar daar hebben wij nog geen sleutels van en overnachten nu tijdelijk ergens tot we die hebben en verbouwd hebben. 

 

tot slot na een hoop relevante uitleg dan toch echt de vraag:

 

zou dit heel ernstig zijn als ik deze zoek geraakt ben? en zoja wat zou ongeveer de kosten zijn als wij hem echt niet meer terug kunnen vinden?

vol hoopvolle groet

 

Mark

Hoi @MarkLook .  Welkom op het forum.

Dan zien wij ons genoodzaakt om de KPN politie jouw kant op te sturen..  

Grapje uiteraard.  Dit kan gebeuren. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?  Dan maak ik een aantekening voor onze logistieke collega's.


Hoi @MarkLook .  Welkom op het forum.

Dan zien wij ons genoodzaakt om de KPN politie jouw kant op te sturen..  

Grapje uiteraard.  Dit kan gebeuren. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?  Dan maak ik een aantekening voor onze logistieke collega's.

 

het profiel is aangevuld

 

gr

 


Ik heb een aantekening gemaakt. Het kan zijn dat je één of twee brieven/mails krijgt waarin ze vragen om het modem terug te sturen.  Dat is geautomatiseerd.

Als je daarna nóg een aanmaning krijgt, wil je dat mij laten weten?  


Dat doen we bedankt voor je antwoorden👍