Een monteur heeft pas de experia v10 aangesloten (zonder dat de aansluiting al werkend was!). We krijgen dit met geen mogelijkheid van de muur en komen niet/nauwelijks bij de aansluitpunten. Iemand een tip hiervoor? (Helpdesk kon me niet helpen)
Er zijn nu ethernetkabels naar tv, naar mesh en een kabel naar de eerste verdieping. Nu wil ik de Philips bridge aansluiten maar dit lukt niet. Zijn alle etherpunten nu bezet? In deze tijd zijn 3 ethernetpunten toch veel te weinig? Hoe dit op te lossen?
Beste
De V10 heeft 1 rode WAN-poort voor de glasvezelaansluiting en 4 (vier) gele LAN-poorten voor je eigen spullen. Kom je buiten die 4 poorten alsnog poorten tekort kun je een zogenaamde switch aanschaffen, zie onderstaand voorbeeld:
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/switches/
Succes
Het is een klim systeem wat soms nogal wat ruige liefde nodig hebt.
U pakt hem beet bij de boven en onderkant en trekt dan naar u toe (van de muur af dus). Dus kan best kracht kosten, en zet je kracht en lukt het niet mag je nog harder trekken. Dat ding gaat er niet stuk van. Mijn collega heeft de muurbeugel vast geschroefd met zijn accutol waarschijnlijk dus gaat niet bewegen.
Inderdaad! Gewoon hard trekken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.