Skip to main content
Antwoord

Experia Box V10 is 2x gereset en instellingen zijn verloren gegaan

• April 3, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Mijn V10 modem is twee maal naar fabrieksinstellingen gereset, namelijk gisteren en vandaag.

Het kost erg veel tijd om alles steeds opnieuw te configureren.

Gisteren zag ik een UI versie van december 2024 op het modem geïnstalleerd staan en vandaag een versie van januari 2025.

Is dit een bekend probleem en zullen de instellingen voortaan behouden blijven?

Zo nee, is het mogelijk om het modem om te ruilen voor een modem zonder dit probleem?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Don3, wat naar dat dit nu zo vaak gebeurt inmiddels. 

De vraag is of dit met de update te maken heeft of dat de modem uit zichzelf opnieuw opstart. Het opnieuw instellen van de modem kan komen door de laatste update waarbij je modem naar de nieuwe versie is gegaan. Welke softwareversie staat nu op je modem? 

Daarna zou de modem niet meer moeten resetten. Is dit dit sinds het aanmaken van dit topic weer gebeurd?  

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Topper
  • April 3, 2025

Zojuist is het modem spontaan herstart, de versie is ongewijzigd en de instellingen zijn gelukkig dit maal niet gereset.

Wat is er aan de hand?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 5, 2025

Hi ​@Don3, wat naar dat dit nu zo vaak gebeurt inmiddels. 

De vraag is of dit met de update te maken heeft of dat de modem uit zichzelf opnieuw opstart. Het opnieuw instellen van de modem kan komen door de laatste update waarbij je modem naar de nieuwe versie is gegaan. Welke softwareversie staat nu op je modem? 

Daarna zou de modem niet meer moeten resetten. Is dit dit sinds het aanmaken van dit topic weer gebeurd?  

Ik hoor graag van je.