Beste KPN
Nu ben ik er wel een beetje klaar mee.
Heb nu al een aantal jaren een Experia V10 maar deze werkt niet naar behoren.
Het internet zal wel goed binnen komen en verwerkt worden.
Maar de wifi in en om het huis werkt niet naar behoren.
De wifi valt om de haveklap uit en moeten alle apparaten opnieuw verbinden.
Ben je met een spelletje bezig wat op tijd gaat. verlies je het meestal want er is geen wifi.
Ben je film aan het kijken of youtube, dan blijft deze hangen en staat er weer dat er geen wifi is.
Nu heb ik al verschillende keren gebeld naar de klantenservice en elke keer resetten ze het modem op afstand, en ze controleren de verbinding.
Dat ik de stroom er af moet halen en opnieuw proberen, ook heb ik zelf het modem al verschillende keren gereset….  maar niks helpt.
Werkt allemaal naar behoren Meneer is het antwoord van de klantenservice…..
Nou niet dus, en sinds april hebben we glasvezel kabel 1GigaÂ
De monteur aan de de deur vertelde dat ik een zwart nieuw modem zou krijgen.
Maar bij de klantenservice zeggen ze dat ik de glasvezel aan het bestaande Experia v10 kan aan sluiten.
Ook werd er verteld dat de problemen wel zullen oplossen als u glasvezel heeft meneer, Nou niet dus.
Er is iets met heb modem, is gewoon kapot, draait al jaren 24/7Â
Waardeloze service van KPN, vandaag maar weer gebeld en wordt weer op afstand gereset.
Wat voor adapter heeft u achter uw modem hangen ?? wordt er gevraagd aan de andere kant van de lijn. Ja een wifi versterker van KPN.Â
nee Meneer  wij zijn hele andere dingen. Nee gewoon een Arcadyan KPN wifi versterker
Als jullie het allemaal zo goed weten bij KPN.
Maar de monteur van de klantenservice durfde zelf niet aan de telefoon te komen.
weten het allemaal beter op afstand,  dan kun je toch alles zien…..
Dan komen jullie zelf maar eens een dagje internetten op deze klote Wifi.
heel veel suc6
Â
M.v.g. Jeroen
Â
Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels