Na harde reset een tijdje brand service lampje groen maar daarna weer oranje
Wat is er aan de hand?
Na harde reset een tijdje brand service lampje groen maar daarna weer oranje
Wat is er aan de hand?
Heb je glasvezel of koper? En als het koper is heb je dan wellicht pairbonding dus 2 actieve lijnen?
Ik heb glasvezel
Heb je de kabel tussen het glasvezelkastje en het modem al vervangen of getest?
Zal het gaan testen
Hij is nu groen!
Dank voor de hulp!
Nee toch weer oranje!
Nee toch weer oranje!
Beste
Hoe werkt internet, tv en vaste telefoon???
Alles werkt prima
Vaste telefoon heb ik sinds kort niet meer
Nu is het service lampje weer groen
Ben benieuwd voor hoelang@
Nu weer oranje dus......
Dan is het verstandig om de klantenservice 0800-0402 te bellen of hier een belafspraak in te plannen.
Ok ik ga KPN morgen maar weer bellen
Hoi
Heb je al kunnen bellen en is daar iets uitgekomen?
Ik heb kpn gebeld en reset gebruikt even was services groen maar na aantal minuten weer oranje
Denk dat het de modem is
Volgens mijn kpn als ik alles wil testen zou ik geen internet hebben maar dat is dus niet ik heb internet WiFi tv etc.
Alles geprobeerd reset alle kabels uit heg modem en weer erin glasvezel kabel eruit etc. Maar service lampje is een tijdje groen maar dan toch weer oranje zit iets niet helemaal lekker
Volgens mijn kpn als ik alles wil testen zou ik geen internet hebben maar dat is dus niet ik heb internet WiFi tv etc.
Alles geprobeerd reset alle kabels uit heg modem en weer erin glasvezel kabel eruit etc. Maar service lampje is een tijdje groen maar dan toch weer oranje zit iets niet helemaal lekker
Er lijkt iets niet in de haak te zijn inderdaad. Ik zag dat je je profiel hebt ingevuld met je persoonlijke gegevens, dus ik heb gelijk even een meting gedaan. Daaruit komt naar voren dat je verbinding vaak wegvalt op het modem. Daarom heb ik ervoor gekozen om een omruilafspraak te maken voor je modem bij een PostNL in de buurt. Je hebt dan de komende week de tijd om daar je oude modem voor de nieuwe in te ruilen. Ik heb je via een privébericht de informatie gestuurd over hoe en wat.
Verder raad ik je ook aan om je glasvezelkastje (NT) eens 2 minuten stroomloos te maken, bijvoorbeeld vlak voordat je je nieuwe modem aansluit. Laat maar weten wat hiervan de uitkomst is!
Arjan,
Voorlopig kan ik mijn bestelling (Nieuwe Modem) niet volgen. Dat zou vanaf de 15 januari moeten kunnen
Maar verder buiten de mail dat ik een nieuwe modem zou krijgen nog niets binnen
Als ik op volg u bestelling klik dan krijg ik CEVA LOGISTICS site maar verder kom ik niet
Vervelend genoeg heeft de levering van je pakket wat vertraging opgelopen en we zijn hiermee bekend. As we speak wordt er al met de leverancier gewerkt aan een oplossing, maar voorlopig betekent het wel dat je pakket nog niet verstuurd is. Via een privébericht heb ik je een directe Track and trace link van PostNL gestuurd. Dan kun je op die manier het pakket volgen.
Excuus voor de vertraging.
Dank u wel!
Hi Arjan,
Nog geen directe link naar track en trace
Van je mogen ontvangen
Ik hoor graag
Marcel Degenkamp
Via een privébericht heb ik je de Track and trace link toegestuurd. Je privéberichten kun je hier vinden. Ik heb gelijk ook even gekeken naar de Track and trace en zie dat het pakket nooit bij PostNL is aangekomen. Excuus daarvoor. Ik ga een nieuwe zending voor je aanmaken en dan wordt er alsnog een nieuw modem naar je toegezonden.
Had je nog een eerdere software versie?
Hoi,
Ik weet niet welke versie!
Ik heb toendertijd een een nieuwe modem gekregen want mijn de modem die ik had v10a ging niet lekker met het glasvezel dus toen experia box v10 gekregen
Als je in een webbrowser mijnmodem.kpn intypt, zie je onder de afbeelding van de box v10 de firmware/software versie.
Firmware van het modem is
V10.C 24.10.03
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.