Skip to main content
Vraag

Experia Box V10 servicelampje gaat oranje branden

• 7 januari 2025
  • 48 reacties
  • 1464 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

48 reacties

• 450 reacties
  • 27 januari 2025

In dat geval ben ik benieuwd of het nieuwe modem uitkomst biedt.

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 27 januari 2025

Gaan het zien en beleven!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 27 januari 2025

De oorspronkelijke zending van 13 januari wordt alsnog afgeleverd. Volgens de track and trace die ik je 10 dagen geleden heb gestuurd wordt het pakket morgen afgeleverd bij het PostNL punt. Je zou hier morgen dan ook nog een SMS over moeten krijgen, zodat je weet dat je het pakket kunt afhalen. 

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 27 januari 2025

Dank je wel

Oude modem gewoon inleveren toch? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10420 reacties
  • 27 januari 2025
Degenkamp schreef:

Dank je wel

Inderdaad ​@Degenkamp daar krijg je t.z.t. een brief over van KPN, dat ze de modem met voeding graag terug willen hebben.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 28 januari 2025
Degenkamp schreef:

Dank je wel

Ja klopt. Je dient je oude modem met voeding mee te nemen in een doos naar het PostNL punt. Schrijf daar alvast het retouradres en het retournummer op. 

Ik zie dat het pakket voor je klaarligt op het PostNL punt. Deze blijft er nog liggen tot 3 februari. 

JanD schreef:

Inderdaad ​@Degenkamp daar krijg je t.z.t. een brief over van KPN, dat ze de modem met voeding graag terug willen hebben.

Dit klopt niet in dit geval. In dit geval gaat het om een omruilafspraak waarbij het oude modem en voeding gelijk ingeleverd moeten worden. 

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 28 januari 2025

Kan ik er van uitgaan dat mijn huidige SSID wat ik nu heb voor het nieuwe modem kan gebruiken?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 30 januari 2025

In een privébericht heb je al kenbaar gemaakt dat je het nieuwe modem hebt kunnen afhalen. Ik ga er dan ook vanuit dat je er al mee bezig bent geweest en hebt gemerkt dat je SSID en Wifi-wachtwoord weer hetzelfde zijn als bij je oude modem :) 

Als dat niet het geval is, dan kun je met de stickergegevens op het nieuwe modem op een apparaat verbinden met je Wifi. Daarna kun je gebruik maken van de KPN Thuis app om je SSID en wachtwoord weer terug te zetten naar je oude gegevens. 

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 30 januari 2025

Alles is gelukt!

Dank

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 31 januari 2025

Top! Goed om te lezen. Mocht er nog iets zijn, dan kun je altijd hier een bericht plaatsen of een nieuw topic openen. 

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 2 februari 2025

Hi,

Ik probeer in mijn kpn onder mijn wifi netwerk beheren te checken of alles goed is gegaan systeemwise maar deze zegd oeps probeer het later nog eens 

En checken wifi snelheid dan zegt hij er is een bestelling onderweg

Dus weet niet of alles goed is

Hoe nu verder

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 3 februari 2025

Dat je niet verder komt met je Wifi netwerk beheren heeft waarschijnlijk te maken met dat de omruilafspraak nog niet afgemeld was. Dat heb ik nu laten doen. Kun je het later nog eens proberen ? 

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 3 februari 2025

Dank 

Ik ga het proberen!

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 3 februari 2025

Nop! Nog niet!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 4 februari 2025

En nu een dag later nog steeds niet? Aan onze kant staan er nu geen belemmeringen meer op je account, dus dan weet ik niet wat er nog precies fout gaat. Als je iets aan je Wifi netwerk wil veranderen of gewoon iets wil bekijken, dan raad ik je aan om in te loggen op de webinterface van je modem. Hieronder lees je hoe je dat kunt doen. 

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 5 februari 2025

Heb ik gedaan op webinterface ingelogd

Alles is bekend en active

Onder mijn kpn mijn wifi netwerk beheren

Staat netwerkpunten modem icoontje 

Moet ik die aanpassen? Want dat wordt gevraagd!

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 6 februari 2025

Via mijn modem onder admin

Is alles in order maar mijn kpn kan ik nog steeds niet mijn netwerk beheren krijg een OEPS er is iets verkeerd gegaan probeer het later nog eens

Geduld raakt een beetje!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 6 februari 2025

Ineens besef ik mij waar het aan kan liggen en dat is dat je nog niet de nieuwste KPN software op je nieuwe modem hebt staan. Dan kun je namelijk niet je Wifi netwerk beheren via de MijnKPN app, maar dien je dit nog te doen via de KPN Thuis app. Kun je die eens proberen? 

KPN Thuis app

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 6 februari 2025

Hoi, heb ik gedaan de thuis app gedownload maar deze zegt gebruik voortaan de mijn kpn app

Deze heb ik dus

Hoe nu verder

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 7 februari 2025

Welke firmware heb je nu op je modem staan dan? Kun je dat eens bekijken als je gaat naar http://mijnmodem.kpn of http://192.168.2.254

En je kunt eens proberen je Experia Box een hard reset te geven. Mogelijk gaat er iets fout bij het uitlezen van je verbinding en modem. Ik kan namelijk ook niet zien welke firmware nu op je modem staat. 

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 9 februari 2025

V12.C.24.05.08 is de firmware van mijn modem 

Toch een harde reset?

Marcel

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 9 februari 2025

Hoi, harde rest geeft geholpen 

Alles staat er in en kan mijn netwerk beheren!

Dank

Marcel

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2149 reacties
  • 11 februari 2025

Geweldig. Hopelijk ben je zo helemaal geholpen en anders weet je de Community te vinden!