Skip to main content
Vraag

Experia Box V10: Update naar V10.C.26.02.06

• June 30, 2026
  • 6 reacties
  • 50 keer bekeken

In maart 2026 bericht gelezen: 

Experia Box V10: Update naar V10.C.26.02.06

Maar als ik inlog op mijn router staat bij firmware V10.C.25.08.15. Wanneer krojg ik deze update?

6 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 30, 2026

Beste ​@H vd Berg deze update is om technische uitgesteld, houdt de product updates in de gaten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 30, 2026

Oke, maar waarom wordt dit door KPN dan ook niet gecommuniceerd.

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 30, 2026

Oke, maar waarom wordt dit door KPN dan ook niet gecommuniceerd.

Nogmaals, zie de productupdates, daarin wordt het gecommuniceerd ​@H vd Berg 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • June 30, 2026

Dat deze update is teruggetrokken is had wel duidelijker in de openings post van het de update vermeld moeten worden. Ze hadden beter de titel aan kunnen passen om aan te geven dat de update voor een heel beperkt aantal klanten maar beschikbaar is.

En tjah van de laatste 5 box en sw updates die zijn uitgebracht zijn er inmiddels twee uitrollen volledig gestopt v14 en sw2 is die van de v10 alleen voor een heel klein clubje klanten beschikbaar en is de v12 nog niet vrij gegeven voor uitrol met als excuus het WK (waarom de v14 dan wel?) dus de score van geslaagde uitrollen kan nog verder omlaag gaan.

Ze zeggen wel alle apparaten verdienen updates… nu nog werkende updates. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • June 30, 2026

Beste ​@H vd Berg deze update is om technische uitgesteld, houdt de product updates in de gaten.

Klinkt wel heel erg KPN,  denk dat gemiddelde deelnemer hier het al meer dan een half jaar in de gaten houdt 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 30, 2026

Oke, ik heb nu een aantal opmerkingen gezien. Voor mij is het duidelijk. Graag geen reacties meer.