Skip to main content

Heb al 2 jaar veel storingen en KPN heeft haar best gedaan om alles op te lossen en dat moest blijkbaar ook: vanaf glasvezelpoort tot aan nieuwe box 12. Ze konden zelf zien dat het niet aan mij lag maar aan het modem, glasvezel etc, etc die ze hebben uitgelezen. Ik heb nu voor een aantal dagen de box 10 gekregen en had hiervoor de box 12. Er werd gezegd dat dit stabieler, andere chipset etc zou zijn. Ik heb een paar kleine vragen:

  • Krijgt deze box ook de nieuwe firmware GUI?
  • blijft snelheid Gastnetwerk zo  laag, bij nieuwe firmware box 12 werd dit juist verhoogd/onbeperkt.
  • (Okay, modem geen Mesh, maar dat is geen probleem)
  • zijn er ook andere verschillen op Wifi6 na?

Ik hoor graag van jullie om te kijken of ik toch niet naar een Fritzbox moet of toch weer terug naar de 12. Alvast bedankt voor jullie reacties.

 

 

As maandag wordt de Box 12 weer teruggezet. De combinatie van de V10 icm de SuperWifi2 en nieuwe firmware lag hier ten grondslag. Ze gaan verder kijken.

in ieder geval een mooi gelegenheid om alle mensen hier op het forum, de KPN-mensen aan de telefoon en ook de engineer die zeer klantvriendelijk was, te bedanken. Er is nog geen oplossing, maar wel enorm bedankt voor jullie inzet. 👍

Dit topic kan worden gesloten.