Skip to main content

Experia box V10 vervangen voor Box 12?

  • 19 December 2021
  • 12 reacties
  • 572 keer bekeken

Kan mijn Experia box V10 binnenkort vervangen worden door Experia Box 12?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Wat hoop je daarmee bereiken? Werkt de v10 niet goed meer?


Kan mijn Experia box V10 binnenkort vervangen worden door Experia Box 12?

Als die V10 het goed doet zou ik voorlopig nooit ruilen (wat overigens niet kan als de V10 gewoon werkt). 

De V10 is de beste EB die ooit geleverd is. De Box 12 heeft die potentie ook maar heeft nog veel te veel last van kinderziektes. Gebruik de zoekfunctie op het forum maar eens, dan begrijp je wat ik bedoel. 


Klopt, werkt in de laatste tijd af en toe erg traag. Aantal keren gereset etc dan werkt het 2 a 3 dagen prima daarna weer zelfde euvel


Hallo @IQue ,

Heb je glasvezel of koper?


Klopt, werkt in de laatste tijd af en toe erg traag. Aantal keren gereset etc dan werkt het 2 a 3 dagen prima daarna weer zelfde euvel

Maar ligt het dan aan de v10? Of het binnenkomende signaal? Of het desbetreffende apparaat waar je het probleem op ondervind? Of de bekabeling? Enz.

 

Dus, waar ervaar je de problemen op, mobiel, pc, wifi, bekabeld?

Is dat op meerdere apparaten zo?

Gaat het om een glasvezel of koperverbinding? 

 

 


Glasvezel. Bekabeld op 1ste en 2e verdieping via stopcontact. Heb ook nog boven 2 WIFI versterkers


Kan je het glasvezelkastje eens 2min stroomloos maken en daarna weer aanzetten?En welke versterkers heb je?


Glasvezel. Bekabeld op 1ste en 2e verdieping via stopcontact. Heb ook nog boven 2 WIFI versterkers

 

Via stopcontact? DVS stekkers dus. Heb je het probleem met de apparaten aangesloten op die DVS stekkers?


Ja ook


Ja ook

We hebben toch echt meer info nodig.

 

  • Wat heb je allemaal en hoe is het aangesloten 
  • Op welke apparaten ervaar je de problemen 
  • Is dat op wifi, bekabeld of beide
  • Heb je versterkers, zo ja, welke?

Kan mijn Experia box V10 binnenkort vervangen worden door Experia Box 12?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Advies. Begin er nog niet aan!!

nog te veel problemen met Box12

Blijf bij je Experiabox v10 is een wijs advies denk ik😉


Welkom op het forum @IQue. De vraag is inderdaad wat er precies met jouw V10 aan de hand is en of die wel de oorzaak is van wat je ervaart. Als de oorzaak elders zit heeft het vervangen weinig meerwaarde, daar schiet je dan niets mee op. Zou je daarom alle vragen die in het topic gesteld zijn kunnen beantwoorden? Daarmee kunnen we met je meedenken.