Skip to main content

vandaag met de KPN gebeld (1:30 min) ik heb problemen met wegvallende wifi op de mobiele telefoons krijg ik te zien verbonden maar geen internet. volgende probleem, bij de experiabox branden bij de ingangen achter twee ledjes oranje een van de glasvezel en een van de super wifi waarvan ik er twee heb.

Een beneden en een boven. allebei branden ze groen. ik heb van alles geprobeerd experiabox gereset de wifi-manager gebruikt glasvezel kastje stroom er af gehaald ook de stroom van de experiabox er af gehaald. kortom geen resultaat. KPN heeft alles door gemeten in  eerste instantie zeg de medewerker dat het niet goed is. daarna gaat deze medewerker in gesprek met iemand anders. wat  kunnen we hieraan  doen. Dan komt het antwoord dat het normaal is dat  de ledjes oranje branden. ook nog gevraagd hoe zit het dan met 5G krijg ik dat binnen? Nee dat kan niet op de experiabox 10.Mij voorstel is omdat de problemen NIET zijn opgelost om het modem om te ruilen voor de experiabox 12. Maar dat gingen ze niet doen. KPN heeft verder niets kunnen doen voor mij. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Dus morgen weer gaan bellen????.Ik ben al jaren klant bij de KPN heb een premium abonnement tv, telefoon, internet alles in een. Ik denk er sterk over om mijn abonnement op te zeggen. Voor de duidelijkheid de persoon die mij heeft geholpen was het geen probleem om het modem om te wisselen maar naar ruggespraak met een ander ging dat niet geburen. Naar 1:30 minuten hebben gebeld is het resultaat nul, nul. Als de KPN zo omgaat met zijn klanten met soort gelijke problemen dan houden er niet veel meer over denk ik.

 

Heb je het modem al gereset @tanny ?


Dat heb ik vaak genoeg gedaan maar helpt niks