Skip to main content
Antwoord

Experia Box V10 zwakke beveiliging volgens iPhone

• January 26, 2025
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

Sinds vandaag werkt de wifi niet meer op verschillende iphones binnen het gezin met de melding 'zwakke beveiliging'. En ook bij de samsungs lag de wifi er ineens uit maar die telefoons konden na opnieuw inloggen wel weer gebruik maken van de wifi. Het modem is de Experia V10. Ik heb ingelogd op het modem en ik kan alleen WPA-2 personal instellen terwijl het advies van de iphone is om WPA-2 AES of WPA-3 in te stellen maar dat lijkt dus niet te gaan. Hoe kan ik dit oplossen? Nieuw modem?

Beste antwoord door JanD

​@JanD melding negeren is dus geen optie aangezien de wifi gewoon niet meer werkt op de telefoons.

Beste ​@MvdW87 zie onderstaande richtlijnen van Apple:

https://support.apple.com/nl-nl/102766

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• January 26, 2025

De v10 word geupdate. KPN is daarmee bezig. Dus ik denk dat je melding maar even weg moet klikken. Of kan dat niet?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 26, 2025

Beste ​@MvdW87 wpa2 personal is gelijk aan wpa2 aes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2025

​@Marlon92 Ik kan de melding niet wegklikken, wifi werkt gewoon niet meer op de iphones.

​@JanD dat is vreemd, want dan zou het gewoon moeten werken volgens de iphone en dat doet het niet. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 26, 2025

Als je verder een stevig wachtwoord hebt melding negeren ​@MvdW87 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2025

​@JanD melding negeren is dus geen optie aangezien de wifi gewoon niet meer werkt op de telefoons.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Beste ​@MvdW87 zie onderstaande richtlijnen van Apple:

https://support.apple.com/nl-nl/102766

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@MvdW87, welkom op onze community! Ik heb wel van deze melding gehoord maar niet dat het wifi dan ook niet meer zou werken. Zoals JanD en Marlon al zeggen zou het gewoon moeten werken.

Kun je eens een screenshot maken van de melding?

• January 28, 2025

Verwijder anders het netwerk even van de telefoon. Start hem opnieuw op en probeer het dan nog eens.