Skip to main content

Ik heb nu een aantal dagen problemen met mijn experts box v10a. De modem gaat uit zichzelf aan en uit, waardoor WiFi en tv het niet doen. Op de tv geeft de foutcode: STB-NMC-400. 
 

Ik heb al een keer gereset, maar nu blijft de modem herstarten. 
 

Licht blijft blauw knipperen en soms rood. 

Lijkt toch op een probleem tussen de centrale en het.  Bel 0800-0402.  Gratis nummer van de klantenservice. Waarschijnlijk moet er een monteur aan de slag.


Hoi @Brittvdwijngaard, welkom op het forum! Vervelend dat je Experia Box zo opspeelt. Uit zichzelf uit en aan gaan is niet de bedoeling. En blauw en rode lampjes ook niet. De kortste klap is om even te bellen (0800-0402) want dan kunnen de collega's direct met je meekijken. En, als dat nodig blijkt, een monteur sturen of een nieuwe Experia Box. 

We kunnen ook via het forum meekijken, maar dat kost wel iets meer tijd.  Als je dat niet erg vindt, vul dan je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt.


Ik heb het forumprofiel ingevuld! 


Dag @Brittvdwijngaard Ik heb zojuist je verbinding doorgemeten en er kwam eigenlijk direct al naar voren dat er iets niet in orde is. Ik heb daarom meteen een afspraak met een storingsmonteur voor je ingepland. Hij of zij komt morgen in het tijdsblok tussen 1300 en 1700. Schikt dit nu niet, bel dan even met de klantenservice (0800-0402) om de afspraak te verplaatsen. 


Dankjewel. 


De monteur is geannuleerd vrijdag, omdat de storing onderdeel zou zijn van een grotere storing. Is er al iets bekend wanneer dit verholpen wordt? 
 

Ik kan op KPN niet zien dat er nu een storing is. 


Of moet er alsnog een monteur langskomen? 


Hoi @Brittvdwijngaard . Excuses voor de verwarrende communicatie. Blijkbaar is de monteur afgezegd omdat de storing ergens anders dan bij jou thuis zit.

Heb je ook buren die vergelijkbare issues hebben? Hoe is het nu met jouw verbinding?


Oké. De modem gaat steeds vaker uit zichzelf opnieuw opstarten en afgelopen twee dagen bijna geen WiFi gehad of tv kunnen kijken. Erg vervelend. Ik heb buren er niet over gehoord, directe buren heb ik al een tijd niet, omdat deze woning leeg staat/verbouwd wordt. 
 

Hoe gaat dit dan verholpen worden? 


Ik zie vanochtend activiteit in het ticket.  Lijkt er op dat er een monteur naar jouw locatie is gegaan. Ik kan niet zien of hij in de wijkcentrale is of bij jou thuis moet zijn. Kun je vanmiddag aangeven of de storing is verholpen?

 


Hi @Erwin_ , 

Ik heb gister opnieuw een afspraak gemaakt voor een monteur via de telefoon, omdat ik nog steeds problemen heb. De vorige keer ik hiervan een bevestiging via een sms. Ik heb deze gister niet gekregen, heb ik op dit moment een afspraak staan voor morgen?


Ik zie voor 26-2 tussen 10:00 en 12:00 een monteur staan.  Was dit ook de afspraak, @Brittvdwijngaard  ?